Наукові статті кафедри ТТ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри ТТ by Author "Turpak, Serhii M."
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Management of cargo delivery systems in the conditions of use of reusable means of fastening(The scientific heritage Budapest, 2021) Турпак, Сергій Миколайович; Turpak, Serhii M.; Турпак, Сергей НиколаевичUK: При перевезенні вантажів широко використовуються багатооборотні засоби кріплення у вигляді металевих піддонів, рам та ін. Вони є зручними у використанні та надійними, на відміну від традиційних засобів кріплення, можуть використовуватись багаторазово. Ці переваги обумовлюють економічну ефективність багатооборотних засобів кріплення, але стохастичний характер коливань обсягіввідправлень та розташування пунктів призначення призводить до значного зростання їх робочого парку EN: When transporting goods, reusable fasteners in the form of metal pallets, frames, etc. are widely used. They are easy to use and reliable, unlike traditional fasteners, they can be used repeatedly. These advantages determine the economic efficiency of multi-turn fasteners, but the stochastic nature of fluctuations in the volume of shipments and the location of destinations leads to a significant increase in their working fleet. RU: При перевозке грузов широко используются многооборотные средства крепления в виде металлических поддонов, рам и др. Они удобны в использовании и надежными, в отличие от традиционных средств крепления могут использоваться многократно. Эти преимущества обусловливают экономическую эффективность многооборотных средств крепления, но стохастический характер колебаний обсягиввидправлень и расположения пунктов назначения приводит к значительному росту их рабочего паркаItem Логістичні технології для доставки сировини для металургійного виробництва(Scientific Bulletin of National Mining University, 2018) Турпак, Сергій Миколайович; Turpak, Serhii M.; Турпак, Сергей НиколаевичUK: Представлена логістична технологія, що забезпечує оптимізацію параметрів функціонування транспортної системи за загальним логістичним критерієм. Виділені мікрологістичні системи, визначені напрями управління доставкою з метою забезпечення ефективності функціонування транспортної системи підприємства. EN: Logistics technology is presented, which provides optimization of the parameters of the transport system according to the general logistical criterion. The micrologistic systems are allocated, the directions of delivery management for the purpose of maintenance of efficiency of functioning of transport are defined enterprise systems. RU: Представлена логістична технологія, що забезпечує оптимізацію параметрів функціонування транспортної системи за загальним логістичним критерієм. Виділені мікрологістичні системи, визначені напрями управління доставкою з метою забезпечення ефективності функціонування транспортної системи підприємства.Item Підвищення ефективності взаємодії залізничного та водного транспорту визначенням раціональних розмірів руху(Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського, 2020) Турпак, Сергій Миколайович; Turpak, Serhii M.; Турпак, Сергей Николаевич; Васильєва, Лариса Олексіївна; Vasilieva, Larysa O.; Васильева, Лариса АлексеевнаUK: Розглянуто питання вибору раціональних розмірів руху під час організації доставки вантажів в умовах взаємодії порту з підприємствами. Найбільшу частку в обсягах вантажопереробки портів займають вантажі, які перевозяться навалом та насипом (понад 90%). Для їх доставки широко використовується залізничний транспорт та відкритий рухомий склад. EN: The question of the choice of rational sizes of the movement during the organization of delivery of cargoes in the conditions of interaction of port with the enterprises is considered. The largest share in the volumes of cargo handling of ports is occupied by cargoes transported in bulk and in bulk (over 90%). Railway transport and open rolling stock are widely used for their delivery. RU: Рассмотрены вопросы выбора рациональных размеров движения при организации доставки грузов в условиях взаимодействия порта с предприятиями. Наибольшую долю в объемах грузопереработки портов занимают грузы, перевозимые навалом и насыпью (более 90%). Для их доставки широко используется железнодорожный транспорт и открытый подвижной состав.Item Підвищення ефективності експлуатації транспортного засобу та його екологічності у межах регульованих переходів(Transport problems, 2021) Турпак, Сергій Миколайович;; Turpak, Serhii M.; Турпак, Сергей Николаевич; Трушевський, Вячеслав Едуардович; Trushevsky, Vyacheslav E.; Трушевский, Вячеслав ЭдуардовичUK: Ця стаття присвячена підвищенню ефективності та ефективності екологічність дорожніх транспортних засобів під час їх роботи шляхом оптимізації тривалості фази руху в межах контрольованих переходів. Новий критерій оптимізації пропонується тривалість фази руху в межах контрольованого переходу. Запропонований критерій передбачає інімальні загальні затримки всіх учасників дорожнього руху, які чекають дозволеного сигналу дорожнього руху на переході і враховує як щільність пішоходів, так і кількість пасажирів у транспортних засобах. EN: This paper is devoted to improving both the efficiency and the environmental friendliness of road vehicles during their operations through optimization of traffic phase duration within the controlled crossings. A novel criterion to optimize traffic phase duration within a controlled crossing is proposed. The proposed criterion supposes the minimal total delays of all road users waiting for a permissive traffic signal at the crossing and takes into consideration both pedestrian density and the number of passengers in vehicles. RU: Эта статья посвящена повышению как эффективности, так и экологичность автотранспортных средств при эксплуатации за счет оптимизации продолжительности дорожного движения в пределах контролируемых переходов. Новый критерий оптимизации Предлагается продолжительность фазы движения в пределах контролируемого перехода. Предлагаемый критерий предполагает минимальные суммарные задержки всех участников дорожного движения в ожидании разрешающего светофора на переходе и учитывает как плотность пешеходов, так и количество пассажиры в транспортных средствах.Item Підвищення ефективності роботи пунктів навантаження металопродукції раціональним використанням мостових кранів(Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту, 2019) Турпак, Сергій Миколайович; Turpak, Serhii M.; Турпак, Сергей Николаевич; Васильєва, Лариса Олексіївна; Vasylieva, Larysa O.; Васильева, Лариса АлексеевнаUK: Ураховуючи необхідність вдосконалення транспортно-складських процесів навантаження залізничних вагонів мостовими кранами, за мету дослідження ми ставимо аналіз фактичних зон роботи кранів, розробку імітаційних моделей їх функціонування та встановлення найбільш ефективної технології навантаження. EN: Given the need to improve the transport and warehousing processes of loading railway cars with bridge cranes, the aim of the study is to analyze the actual areas of operation of cranes, develop simulation models of their operation and establish the most effective loading technology. RU: Учитывая необходимость совершенствования транспортно-складских процессов погрузки железнодорожных вагонов мостовыми кранами, целью исследования мы ставим анализ фактических зон работы кранов, разработку имитационных моделей их функционирования и установления наиболее эффективной технологии нагрузки.Item Розрахунок режимів світлофорного регулювання з урахуванням емпіричних характеристик руху транспорту(Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, 2018) Трушевський, В’ячеслав Едуардович; Trushevskyi, Viacheslav E.; Трушевский, Вячеслав Эдуардович; Турпак, Сергій Миколайович; Грицай, Сергій Васильович; Turpak, Serhii M.; Gritsay, Sergey V.; Турпак, Сергей Николаевич; Грицай, Сергей ВасильевичUK: Досліджено процес руху транспорту на під’їздах до регульованих перехресть. Встановлено фактичні параметри гальмування транспортних засобів під час зміни світлофорного сигналу із дозволяючого на заборонний. Уточнено розрахункові формули основного та додаткового тактів світлофорного регулювання. EN: The process of traffic at the entrances to regulated intersections is studied. The actual parameters of vehicle braking during the change of the traffic light signal from the permitting to the prohibitory one are established. The calculation formulas of the main and additional cycles of traffic light regulation are specified. RU: Исследован процесс движения транспорта на подъездах к регулируемым перекресткам. Установлено фактические параметры торможения транспортных средств при смене светофорного сигнала с разрешающего на запрещающий. Уточнение расчетные формулы основного и дополнительного тактов светофорного регулирования.