Наукові статті кафедри математики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри математики by Author "Anpilohov, Dmytro"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Міжпредметні зв’язки при викладанні вищої математики в технічному університеті(Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia; Анпілогов, Дмитро Ігорович; Anpilohov, DmytroUK: В статті розглядаються питання, пов’язані з розвитком та реалізацією міжпредметних зв’язків при викладанні вищої математики майбутнім інженерам в технічному університеті. Сформульовано завдання, які необхідно вирішити для реалізації міжпредметних зв'язків. Сформульовано умови, за яких ці завдання можуть успішно вирішуватись. Досліджено існуючі зв'язки між вищою математикою та природничими і загальнотехнічними дисциплінами, які вивчаються на першому та другому курсах технічного університету. Розглянуто дисципліни електротехніка, опір матеріалів, теоретична механіка, фізика. Співставлено учбові теми вказаних дисциплін з їхнім математичним змістом. Зв'язки представлені у вигляді таблиць, в яких відображено відповідність між вузловою темою, що вивчається, і її математичним забезпеченням. EN: The article examines issues related to the development and implementation of interdisciplinary links when teaching Higher Mathematics to future engineers at a technical university. Tasks that must be solved to implement interdisciplinary links are formulated. The conditions under which these tasks can be successfully solved are formulated. The existing connections between Higher Mathematics and natural and general technical disciplines, which are studied in the first and second years of a technical university, are studied. Such disciplines as Electrical Engineering, Strength of Materials, Theoretical Mechanics, Physics are considered. The educational topics of the specified disciplines are compared with their mathematical content. Connections are presented in the form of tables, which reflect the correspondence between the nodal topic being studied and its mathematical support.