Наукові статті кафедри математики

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 108
  • Item
    Білінгвальна предметна компетенція з математики студентів інженерно-технічних спеціальностей
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: Розглядається поняття білінгвальної предметної компетенції з математики майбутніх інженерів. Описано структурний склад білінгвальної предметної компетенції з математики. Охарактеризовано її компоненти: предметний, спеціальний мовний в області рідної мови, спеціальний мовний в області іноземної мови, загальнопрофесійний (методологічний), міжкультурний. Сформульовані сутнісні характеристики білінгвальної предметної компетенції з математики. Відповідно до компетентнісного підходу в якості основних параметрів, які характеризують білінгвальну предметну компетенцію щодо математики, використовуються поняття «знання», «вміння», «навички», «здатність», «готовність». На основі дослідження дано трактування поняття «білінгвальна предметна компетенція з математики (білінгвальна математична компетенція) майбутнього інженера».. EN: The concept of bilingual subject competence in mathematics of future engineers is considered. The structural composition of bilingual subject competence in mathematics is described. Its components are characterized: subject component, special language component in the area of the native language, special language component in the area of a foreign language, general professional (methodological) component, intercultural component. Essential characteristics of bilingual subject competence in mathematics are formulated. According to the competence approach, the concepts of «knowledge», «skills», «habits», «ability», «readiness» are used as the main parameters characterizing bilingual subject competence in mathematics. On the basis of the study, the interpretation of the concept of «bilingual subject competence in mathematics (bilingual mathematical competence) of the future engineer» is given
  • Item
    Bilingual teaching as a means of obtaining professional education: conceptual apparatus
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: В роботі розглядається проблема змістового аналізу та визначення базових понять білінгвальної (двомовної) освіти, зокрема, в системі професійної підготовки фахівців в ЗВО України. EN: The paper considers the problem of content analysis and definition of basic concepts of bilingual education, in particular, in the system of professional training of specialists in higher education institutions of Ukraine
  • Item
    Training of engineers on a bilingual basis: specifics of the Еnglish mathematical language
    (International Scientific Unity, 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: Метою пропонованої роботи є розгляд специфіки англійської математичної мови в процесі білінгвального навчання майбутніх інженерів; аналіз використання математичної символіки для опанування відповідних мовних стереотипів EN: The purpose of this work is to consider the peculiarities of the English mathematical language in the process of bilingual training of future engineers; analysis of the use of mathematical symbols to master the relevant linguistic stereotypes.
  • Item
    Міжпредметні зв’язки при викладанні вищої математики в технічному університеті
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia; Анпілогов, Дмитро Ігорович; Anpilohov, Dmytro
    UK: В статті розглядаються питання, пов’язані з розвитком та реалізацією міжпредметних зв’язків при викладанні вищої математики майбутнім інженерам в технічному університеті. Сформульовано завдання, які необхідно вирішити для реалізації міжпредметних зв'язків. Сформульовано умови, за яких ці завдання можуть успішно вирішуватись. Досліджено існуючі зв'язки між вищою математикою та природничими і загальнотехнічними дисциплінами, які вивчаються на першому та другому курсах технічного університету. Розглянуто дисципліни електротехніка, опір матеріалів, теоретична механіка, фізика. Співставлено учбові теми вказаних дисциплін з їхнім математичним змістом. Зв'язки представлені у вигляді таблиць, в яких відображено відповідність між вузловою темою, що вивчається, і її математичним забезпеченням. EN: The article examines issues related to the development and implementation of interdisciplinary links when teaching Higher Mathematics to future engineers at a technical university. Tasks that must be solved to implement interdisciplinary links are formulated. The conditions under which these tasks can be successfully solved are formulated. The existing connections between Higher Mathematics and natural and general technical disciplines, which are studied in the first and second years of a technical university, are studied. Such disciplines as Electrical Engineering, Strength of Materials, Theoretical Mechanics, Physics are considered. The educational topics of the specified disciplines are compared with their mathematical content. Connections are presented in the form of tables, which reflect the correspondence between the nodal topic being studied and its mathematical support.
  • Item
    Didactic aspects of using information technologies in teaching higher mathematics on a bilingual basis
    (International Scientific Unity, 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: Розглядаються питання, пов’язані із застосуванням інформаційних технологій при викладанні вищої математики в технічному виші іноземною (англійською) мовою. EN: The article deals with issues related to the use of information technologies in teaching higher mathematics in a technical university in a foreign (English) language
  • Item
    Levels of foreign language proficiency in the context of language-educational process in Еurope
    (WSZIA w Opolu, 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: Розглядаються європейські освітні стандарти у галузі іншомовного навчання в процесі їх розвитку. EN: The article examines European educational standards in the field of foreign language education in the process of their development.
  • Item
    Спеціальні стратегії та прийоми навчальної діяльності при підготовці фахівців інженерних спеціальностей на білінгвальній основі.
    (Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань Ізмаїльський державний гуманітарний університет, 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: Метою даної роботи є виявлення та класифікація спеціальних стратегій та прийомів навчальної діяльності за умови білінгвального навчання майбутніх інженерів в умовах технічного університету, а саме, на прикладі білінгвального навчання вищої математики. Проаналізовано різні підходи до визначення сутності поняття стратегій навчання та їх класифікації. Відзначено, що на даний час практично відсутні дослідження спеціальних навчальних стратегій вивчення інтегративних курсів, зокрема тих, які вивчаються на білінгвальній основі. Підкреслено значення застосування загальних та спеціальних навчальних стратегій у вивченні майбутніми інженерами фахових дисциплін на білінгвальній основі. На основі досвіду білінгвального викладання вищої математики майбутнім інженерам виділено та систематизовано спеціальні стратегії та прийоми навчальної діяльності щодо поглиблення математичного знання за рахунок використання іноземної мови (компенсаційні стратегії; стратегії пошуку опор; стратегії контекстуалізації; ресурсні стратегії). Наголошено на необхідності експліцитного надання навчальних стратегій, з інтегруванням їх у практичний білінгвальний курс математики. EN: The purpose of this work is to identify and classify special strategies and methods of educational activity under the conditions of bilingual education of future engineers in the conditions of a technical university, namely, in the case of bilingual education of higher mathematics. Different approaches to defining the essence of the learning strategies concept and learning strategies classification are analyzed. Different approaches to defining the essence of the concept of learning strategies and their classification are analyzed. It is noted that currently there are practically no studies of special learning strategies for learning integrative courses, in particular those that are studied on a bilingual basis. The significance of the application of general and special learning strategies in the study of professional disciplines by future engineers on a bilingual basis is emphasized. Based on the experience of bilingual teaching of higher mathematics for future engineers, special strategies and methods of learning activity for deepening mathematical knowledge through the use of a foreign language have been identified and systematized (compensatory strategies; strategies for finding supports; contextualization strategies; resource strategies). Emphasis is placed on the need to explicitly provide learning strategies, with their integration into a practical bilingual mathematics course.
  • Item
    Полірезонанс у лінійному контурі
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: Метою роботи є спектральний аналіз послідовності прямокутних імпульсів і дослідження резонансу в лінійній коливальній системі під дією такої послідовності. EN: The purpose of the work is the spectral analysis of a sequence of rectangular pulses and the study of resonance in a linear oscillatory system under the action of such a sequence.
  • Item
    Use of discourse markers at English language lectures on Higher Mathematics
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: В роботі розглядаються питання, пов’язані зі специфікою застосування маркерів англомовного усного науково-навчального дискурсу при білінгвальному навчанні майбутніх інженерів EN: The paper examines issues related to the specifics of the use of markers of Englishlanguage oral scientific and educational discourse in the bilingual training of future engineers.
  • Item
    Теорія білінгвальної освіти: ретроспектива понятійного апарату
    (“Baltija Publishing”, Valdeku str. 62-156, Riga, Latvia, 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: В роботі розглядається проблема змістового аналізу та визначення базових понять білінгвальної (двомовної) освіти, зокрема, в системі професійної підготовки фахівців в ЗВО України. Розглянуто соціально-педагогічні аспекти поняття білінгвізму, типологія білінгвізму. Уточнено зміст понять «навчальний білінгвізм», «білінгвальна освіта», «білінгвальне навчання», «навчання на білінгвальній основі», «навчання предметному знанню іноземною мовою», «вторинна мовна особистість» у сфері професійної освіти та встановлено співвідношення між ними; введено поняття предметно-орієнтованого білінгвального навчання у ЗВО. Встановлено тип білінгвізму (штучний, або навчальний, білінгвізм субординативного типу), який виробляється в результаті білінгвального навчання в ЗВО. EN: The paper considers the problem of content analysis and definition of basic concepts of bilingual education, in particular, in the system of professional training of specialists in higher education institutions of Ukraine. The socio-pedagogical aspects of the concept of bilingualism, the typology of bilingualism are considered. The content of the concepts "educational bilingualism", "bilingual education", "bilingual teaching", "education on a bilingual basis", "learning subject knowledge in a foreign language", "secondary linguistic identity " in the field of professional education has been clarified and the relationship between them has been established; the concept of subject-oriented bilingual education was introduced in higher education institutions. The type of bilingualism (artificial, or educational, subordinate-type bilingualism), which is produced as a result of bilingual education in higher education institutions, has been established.
  • Item
    Рівні володіння іноземними мовами в контексті лінгвоосвітніх процесів в Європі
    (Запорізький національний університет, 2023) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: В статті розглядаються європейські освітні стандарти у галузі іншомовного навчання в процесі їх розвитку. Зазначено, що сьогодні в Європі існують різноманітні підходи до виділення рівнів володіння іноземною мовою. Розглядаються модель порогових рівнів (threshold levels), модульна система професійно-орієнтованого навчання іноземної мови (VOLL), Дублінська шкала професійних рівнів оволодіння іноземною мовою, Європейський мовний портфель (ELP), шкала рівнів, запропонована упорядниками загальноєвропейського документа "Загальноєвропейська компетенція володіння іноземною мовою" (CEFR). Сформульовані принципи, покладені в основу цих моделей, їх цілі, принципи технології їх застосування. Наголошено, що при створенні шкали рівнів володіння іноземною мовою важливим є не тільки опис самих рівнів, а й розробка параметрів їх виділення. Наведена таблиця співвіднесеності різних систем оцінки рівнів володіння іноземною мовою. EN: The article examines European educational standards in the field of foreign language education in the process of their development. It is noted that today in Europe there are various approaches to distinguishing levels of foreign language proficiency. The model of threshold levels, the modular system of vocationally-oriented foreign language learning (VOLL), the Dublin scale of professional levels of foreign language mastery, the European Language Portfolio (ELP), the scale of levels proposed by the compilers of the pan-European document "Common European Framework of Reference for languages: learning, teaching, assessment" (CEFR) are considered.. The principles underlying these models, their goals, principles of the technology of their application are formulated. It is emphasized that when creating a scale of levels of foreign language proficiency, it is important not only to describe the levels themselves, but also to develop parameters for their selection. The correlation table of different systems for assessing levels of foreign language proficiency is given.
  • Item
    Implementation of bilingual education in Ukrainian institutions of higher education
    (Viae Educationis: Studies of Education and Didactics, 2023) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: Детально розглядаються особливості впровадження білінгвального навчання у закладах вищої освіти. Сформульовані питання, теоретичне осмислення яких необхідне для успішної реалізації білінгвального навчання у виші. Особлива увага приділена сукупності дидактично та методично релевантних факторів, обумовлених особливостями дисципліни, що викладається, та майбутньої спеціальності студента. Виявлені відповідні критерії (як лінгвістичного, так і нелінгвістичного характеру), які впливають на зміст, організацію і вибір прийомів білінгвального навчання за даною спеціальністю. EN: The peculiarities of the implementation of bilingual education in higher education institutions are considered in detail. There have been formulated the questions which need to be theoretically comprehended for the successful implementation of bilingual education in higher educational institutions. Special attention is paid to the set of didactically and methodologically relevant factors, due to the peculiarities of the taught discipline and the future specialty of the student. Appropriate criteria (both linguistic and non-linguistic) have been identified, which affect the content, organization and choice of methods of bilingual education in a certain specialty.
  • Item
    Підготовка інженерів на білінгвальній основі: специфіка англійської математичної мови
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: Метою пропонованої роботи є розгляд специфіки англійської математичної мови в процесі білінгвального навчання майбутніх інженерів; аналіз використання математичної символіки для опанування відповідних мовних стереотипів. Відзначаються деякі лінгвістичні особливості саме математичного англійського тексту. В роботі порівнюється математична і загальнолітературна мова, аналізуються їхні спільні риси та відмінності. З цієї точки зору розглядаються семантичний та синтаксичний аспекти мови математики, її словник, термінологія, роль символіки в математичних висловлюваннях. Особлива увага приділена наявності змінних у стандартних висловлюваннях. Виокремлені типи змінних: термін, характеристика, посилання. Пропонується ідея виділення форми в математичній мові та заповнення її деякими змінними, тобто змістом. Практичною реалізацією цієї ідеї є створення математичних штампів (кліше), які використовуються при білінгвальному навчанні математики. Наведені приклади таких штампів та варіанти їх заповнення. EN: The purpose of this work is to consider the peculiarities of the English mathematical language in the process of bilingual training of future engineers; analysis of the use of mathematical symbols to master the relevant linguistic stereotypes. Some linguistic features of the mathematical English text are noted. The work compares mathematical and general literary language, analyzes their common features and differences. From this point of view, the semantic and syntactic aspects of the language of mathematics, its vocabulary, terminology and the role of symbols in mathematical statements are considered. Special attention is paid to the presence of variables in standard expressions. Different types of variables are highlighted, namely term, characteristic, reference. The following idea is proposed: to highlight a form in a mathematical language and fill this form with some variables, i.e. with content. The practical implementation of this idea is the creation of mathematical stamps (clichés) that are used in bilingual mathematics education. Examples of such stamps are given. Variants of how these stamps can be filled are shown.
  • Item
    Деформирование кольца неравномерно распределённым моментом
    (Орловський державний університет, 2017) Анпілогов, Дмитро Ігорович; Anpilogov, Dmytro I.; Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia V.
    UK: Побудовано аналітичний розв’язок задачі теорії пружності для двохзв’язної області, яка моделює привідну шестерню авіаційного двигуна. Враховано нерівномірність зовнішнього навантаження. Встановлено, що деформація є близькою до зсуву поблизу ненавантаженої частини границі і до радіального стискання поблизу навантаженої частини. EN: The analytical solution of the elasticity problem for doubly connected domain, modeling the aircraft engine drive gear, is built. The unevenness of the external load is taken into account. It is established that the deformation is similar to a shift near the unloaded part of the boundary and to radial compression near the loaded part. RU: Построено аналитическое решение задачи теории упругости для двухсвязной области, моделирующей приводную шестерню авиационного двигателя. Учтена неравномерность внешней нагрузки. Установлено, что деформация близка к сдвигу вблизи ненагруженной части границы и к радиальному сжатию вблизи нагруженной части.
  • Item
    The angular deformation of the ring with reference to the centrifugal forces
    (Pleiades Publishing, Ltd., 2017) Анпілогов, Дмитро Ігорович; Anpilogov, Dmytro I.; Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia V.
    UK: В роботі методом комплексних потенціалів Мусхелішвілі розв’язано плоску задачу теорії пружності для кільця. Кільце рівномірно обертається під дією дотичних зусиль, і відцентрові сили інерції враховано. Отримано взаємний кут повороту точок границі шляхом аналізу поля переміщень. EN: In the paper the boundary plane elasticity problem for the ring is solved using Muskhelishvili complex potentials method. The ring rotates uniformly under the influence of tangential forces, and the centrifugal forces of inertia are taken into account. The mutual rotation angle of the boundary points is obtained by analyzing the displacement field. RU: В работе методом комплексных потенциалов Мусхелишвили решена плоская задача теории упругости для кольца. Кольцо равномерно вращается под действием касательных усилий, и центробежные силы инерции учтены. Получен взаимный угол поворота точек границы путём анализа поля перемещений.
  • Item
    On One Border Problem of the Ring Domain Deformation
    (Чернівецький національний університет, 2018) Анпілогов, Дмитро Ігорович; Anpilogov, Dmytro I.; Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia V.
    Anpilogov, D.I., On one border problem of ring domain deformation [Текст] / D.I. Anpilogov, N.V. Snizhko // Буковинський математичний журнал. – 2018. – Т. 6. – № 1-2.– С. 6–12
  • Item
    Білінгвальне навчання в закладах вищої освіти: цінності, мета, специфіка
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: У статті висвітлюються питання, пов’язані з впровадженням навчання на білінгвальній основі в українських закладах вищої освіти. Вивчення даної проблеми сприяє інтеграції України до європейського та світового культурно-освітнього простору, що є одним з пріоритетних напрямків розвитку освіти згідно з Національною доктриною розвитку освіти. Окреслені специфічні риси, яких набуло білінгвальне навчання наприкінці ХХ століття. Білінгвальне навчання є одночасно і засобом здобуття білінгвальної освіти, і процесом формування особистості, відкритої до взаємодії з навколишнім світом. Зазначено, що при білінгвальному (двомовному) навчанні іноземна (зокрема, англійська) мова є не тільки метою, але і засобом осягнення світу спеціальних знань. Детально розглядаються особливості впровадження білінгвального навчання у закладах вищої освіти. Сформульовані питання, теоретичне осмислення яких необхідне для успішної реалізації білінгвального навчання у виші. Особлива увага приділена сукупності дидактично та методично релевантних факторів, обумовлених особливостями дисципліни, що викладається, та майбутньої спеціальності студента. Виявлені відповідні критерії (як лінгвістичного, так і нелінгвістичного характеру), які впливають на зміст, організацію і вибір прийомів білінгвального навчання за даною спеціальністю. Встановлено, що тільки при виявленні та врахуванні всіх факторів у їх взаємозв'язках можливе створення науково обґрунтованої концепції білінгвального навчання на тому чи іншому немовному факультеті у вищій школі. EN: The article highlights issues related to the implementation of bilingual education in Ukrainian higher education institutions. The study of this problem promotes to the integration of Ukraine into the European and world cultural and educational space, which is one of the priority areas of education development according to the National Doctrine of Education Development. Specific features acquired by bilingual education at the end of the 20th century are outlined. Bilingual education is both a means of obtaining bilingual education and a process of forming a personality open to interaction with the surrounding world. It is noted that during bilingual education, a foreign (in particular, English) language is not only the goal, but also a means of understanding the world of special knowledge. The peculiarities of the implementation of bilingual education in higher education institutions are considered in detail. There have been formulated the questions which need to be theoretically comprehended for the successful implementation of bilingual education in higher educational institutions. Special attention is paid to the set of didactically and methodologically relevant factors, due to the peculiarities of the taught discipline and the future specialty of the student. Appropriate criteria (both linguistic and non-linguistic) have been identified, which affect the content, organization and choice of methods of bilingual education in a certain specialty. The need to identify and take into account all relevant factors in their interrelationships is established, because only in this case is it possible to create a scientifically based concept of bilingual education at one or another non-language faculty in a higher education institution.
  • Item
    Використання маркерів дискурсу на англомовних лекціях з фахових дисциплін при підготовці інженерів на білінгвальній основі
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: В роботі розглядаються питання, пов’язані зі специфікою застосування маркерів англомовного усного науково-навчального дискурсу при білінгвальному навчанні майбутніх інженерів. Внаслідок інтернаціоналізації вищої освіти поширюється використання англійської мови як засобу навчання в неангломовних країнах. В Україні активно впроваджується білінгвальне (двомовне) навчання з викладанням ряду фахових дисциплін іноземною (англійською) мовою. У статті зазначено, що при білінгвальному навчанні іноземна мова є не тільки метою, але і засобом осягнення світу спеціальних знань. В зв’язку з цим актуальним є питання вивчення мовних особливостей, які мають позитивний вплив на розуміння фахової лекції неангломовними студентами. З цієї точки зору розглядаються дискурсні маркери, які активно використовуються при читанні лекцій англійською мовою з фахових інженерних дисциплін. Відзначено, що дискурсні маркери мають прагматичне значення і виконують, крім основної функції забезпечення зв’язності і цілісності тексту, також і фреймову функцію. Проведена класифікація маркерів дискурсу в залежності від функцій, які вони виконують у тексті фахової лекції. Виявлено особливості вживання маркерів дискурсу з метою привертання уваги слухача, забезпечення структурування тексту лекції та логіки викладу матеріалу (що особливо важливо при вивченні математичних і технічних дисциплін), сигналізації про наміри лектора, демонстрації ставлення викладача до сказаного або ступеня упевненості лектора щодо твердження, сприяння більш активному залученню студентів в процес обговорення і т. д. Також вказані мовні засоби, які, з досвіду автора, ускладнюють розуміння фахової лекції неангломовними студентами (наприклад, використання фразових дієслів, наявність так званих «заповнювачів мовчання» і т. ін.). Зазначено, що деякі просодичні елементи також можуть бути віднесені до дискурсних маркерів (зокрема, темп та інтонація читання лекції). Встановлено, що використання відповідних дискурсних маркерів сприяє підвищенню ступеня взаємодії між викладачем та аудиторією, позитивно впливає на сприйняття та розуміння іншомовного матеріалу слухачами, і зрештою, на вивчення змісту фахової предметної області. EN: The paper examines issues related to the specifics of the use of markers of Englishlanguage oral scientific and educational discourse in the bilingual training of future engineers. As a result of the internationalization of higher education, the use of English as a medium of instruction in non-English-speaking countries is spreading. Bilingual education is being actively implemented in Ukraine, when a number of professional disciplines are taught in a foreign (English) language. The article states that in bilingual education, a foreign language is not only a goal, but also a means of understanding the world of special knowledge. In this regard, the question of studying language features that have a positive effect on the understanding of a professional lecture by non-Englishspeaking students is relevant. From these points of view, the discourse markers that are actively used during lectures in English on professional engineering disciplines are considered. Discourse markers are classified depending on the functions they perform in the text of a professional lecture. It is noted that discourse markers have a pragmatic meaning and perform, in addition to the main function of ensuring the coherence and integrity of the text, also a frame function. The peculiarities of the use of discourse markers in order to attract the listener’s attention, to ensure the structuring of the lecture text and the logic of the presentation of the material (which is especially important when studying mathematical and technical disciplines), to signal the lecturer’s intentions, to demonstrate the teacher’s attitude to what has been said or the lecturer’s degree of confidence in the statement, and to promote more active learning and involving students in the discussion process, have been revealed. Language tools are also indicated, which, in the author’s experience, make it difficult for non-English-speaking students to understand a professional lecture (for example, the use of phrasal verbs, the presence of so-called ‘silence fillers’, etc.). It is noted that some prosodic elements can also be attributed to discourse markers (in particular, the pace and intonation of reading a lecture). It was established that the use of appropriate discourse markers increases the degree of interaction between the teacher and the audience, has a positive effect on the perception and understanding of foreign language material by listeners, and ultimately, on the study of the content of the specialized subject area
  • Item
    Деякі аспекти білінгвального навчання у технічному вищому навчальному закладі в контексті євроінтеграції
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: Розглянуто специфіку викладання вищої математики іноземною (не рідною для студентів) мовою. Висвітлюються питання, пов’язані з викладанням вищої математики англійською мовою для україномовних студентів інженерно-технічних спеціальностей. EN: The work considers the features of teaching higher mathematics in a foreign language (non-native to students). The author cover issues related to teaching higher mathematics in English for Ukrainian-speaking students of engineering and technical specialities
  • Item
    Принципи досягнення розуміння при викладанні вищої математики
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
    UK: Розглядаються питання, пов’язані із застосуванням інформаційних технологій при викладанні вищої математики в технічному виші іноземною (англійською) мовою. Детально розглянуті принципи досягнення розуміння матеріалу, що вивчається EN: The work deals with issues related to the use of information technologies in teaching higher mathematics in a technical university in a foreign (English) language. Principles of achieving comprehension of the studied material are considered in detail.