Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л) by Author "Bezverkha, Veronika O."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегічне маркетингове управління лояльністю споживачів(Запорізький національний технічний університет, 2018) Безверха, Вероніка Олегівна; Bezverkha, Veronika O.; Безверхая, Вероника ОлеговнаUK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з визначенням сутності, формуванням та оцінкою ефективності стратегічного маркетингового управління лояльністю споживачів Здійснено аналіз програм лояльністі ТОВ «Книгарня «Є»» та оцінено їх ефективність. Досліджено цільовий сегмент ТОВ «Книгарня «Є»». Надано пропозиції щодо впровадження стратегічного маркетингового управління лояльністю споживачів для ТОВ «Книгарня «Є»». EN: The paper deals with a range of issues related to the definition of the essence, the formation and evaluation of the effectiveness of strategic marketing management customer loyalty The analysis of the loyalty programs of "Bookmaker" E "Ltd. was evaluated and their effectiveness was evaluated. The target segment of LLC "Bookstore" E "is investigated. The proposals on implementation of strategic marketing management for consumer loyalty for «Knigarnya «Ye»» Ltd. are presented. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с определением сущности, формированием и оценкой эффективности стратегического маркетингового управления лояльностью потребителей. Осуществлен анализ программ лояльности ООО «Книгарня «Е»» и проведена оценка их эффективности. Исследован целевой сегмент ООО «Книгарня «Е»». Даны предложения по внедрению стратегического маркетингового управления лояльностью потребителей для ООО «Книгарня «Е»».