Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри КС та М
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри КС та М by Author "Bakhmetiev, Vladyslav V."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Засоби зменшення графічної інформації у бортових навігаційних системах сільськогосподарського призначення(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Бахметьєв, Владислав Володимирович; Bakhmetiev, Vladyslav V.UK: Об’єкт дослідження – процес зменшення графічної інформації у бортових навігаційних системах сільськогосподарського призначення. Метою дослідження є зменшення обсягу графічної інформації в бортових навігаційних системах, забезпечення стабільної роботи такої системи в сільськогосподарському транспорті. Навколишній світ зобов’язаний технічній революції у сфері сільського господарства. Важливою технологією для цієї сфери стало точне землеробство. Його частиною є і бортові навігаційні системи. Вони дозволяють проводити польові роботи з максимальною ефективністю. Проблемою є специфічні умови передачі графічної інформації. Тому потрібні засоби зменшення графічної інформації у бортових навігаційних системах. Впровадження автоматичних режимів роботи і дослідження алгоритмів стиснення можуть вирішити ці проблеми без постійної модернізації бортових навігаційних систем. Робота має практичну цінність, отримані результати можна застосовувати для використання в польових умовах. EN: The object of research is the process of reducing graphic information in on-board navigation systems for agricultural purposes. The purpose of the study is to reduce the amount of graphic information in on-board navigation systems, to ensure the stable operation of such a system in agricultural transport. The world is indebted to the technological revolution in the field of agriculture. Precision farming has become an important technology for this sector. Onboard navigation systems are part of it. They allow us to carry out field work with maximum efficiency. The problem is the specific conditions for transmitting graphic information. Therefore, there is a need to reduce graphic information in on-board navigation systems. The introduction of automatic modes of operation and the study of compression algorithms can solve these problems without constant modernization of on-board navigation systems. The work is of practical value, and the results obtained can be applied in the field.