Наукові статті кафедри УФК та С
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри УФК та С by Author "Chukhlantseva, Natalia V."
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Активные видеоигры в учебном процессе физического воспитания школьников(Белорус. гос. ун-т физ. культуры, 2017) Чухланцева, Наталя Вікторівна; Chukhlantseva, Natalia V.; Чухланцева, Наталья ВикторовнаUK: Впровадження у фізичне виховання інформаційно-комп'ютерних технологій (ІКТ) покликане модернізувати традиційну педагогіку, більш ефективно здійснювати збір, обробку та передачу інформації, якісно змінити методи та організаційні форми підготовки висококваліфікованих педагогів. Метою дослідження було на основі аналізу публікацій з проблеми застосування інформаційно- комп'ютерних технологій, а саме активних відеоігор у сфері фізичної культури, визначити аспекти та переваги використання активних відеоігор у процесі фізичного виховання школярів. EN: The introduction of information and computer technologies (ICT) into physical education is designed to modernize traditional pedagogy, collect, process and transmit information more efficiently, qualitatively change the methods and organizational forms of training highly qualified teachers. computer technologies, namely active video games in the field of physical culture, to determine the aspects and advantages of using active video games in the process of physical education of schoolchildren. RU: Внедрение в физическое воспитание информационно-компьютерных технологий (ИКТ) призвано модернизировать традиционную педагогику, более эффективно осуществлять сбор, обработку и передачу информации, качественно изменить методы и организационные формы подготовки высококвалифицированных педагогов. Целью исследования было на основе анализа публикаций по проблеме применения информационно-компьютерных технологий, а именно активных видеоигр в сфере физической культуры, определить аспекты и преимущества использования активных видеоигр в процессе физического воспитания школьников.Item Базовые упражнения кроссфита как средство развития физических качеств юных черлидеров(Учреждение образования «Гомельский государственный университет имени Франциска Скорины», 2019) Чухланцева, Наталя Вікторівна; Chukhlantseva, Natalia V.; Чухланцева, Наталья ВикторовнаUK: Стаття присвячена питанню розвитку фізичних якостей дітей 9-12 років, що займаються черлідингом. Змагальна діяльність у черлідингу характеризується високими фізичними навантаженнями, складно-координованими рухами, умінням орієнтуватися у просторі та зберігати стійке положення тіла після виконання найскладніших акробатичних елементів. Розглянуто можливість застосування вправ кроссфіту для розвитку координації, сили м'язів та швидкості рухів, обґрунтовано ефективність їх застосування у системі підготовки черлідерів. Запропонована методика впроваджена та експериментально перевірена протягом річного макроциклу. Динаміка результатів тестування підтверджує раціональність інноваційної методики розвитку фізичних якостей молодих черлідерів. EN: The article is devoted to the development of the physical qualities of children 9-12 years old involved in cheerleading. Competitive activity in cheerleading is characterized by high physical loads, complexly coordinated movements, the ability to navigate in space and maintain a stable body position after performing the most complex acrobatic elements. The possibility of using crossfit exercises for the development of coordination, muscle strength and speed of movements is considered, the effectiveness of their use in the system of training cheerleaders is substantiated. The proposed method has been implemented and experimentally tested during the annual macrocycle. The dynamics of testing results confirms the rationality of the innovative methodology for developing the physical qualities of young cheerleaders. RU: Статья посвящена вопросу развития физических качеств детей 9-12 лет занимающихся черлидингом. Соревновательная деятельность в черлидинге характеризуется высокими физическими нагрузками, сложно-координированными движениями, умением ориентироваться в пространстве и сохранять устойчивое положение тела после исполнения сложнейших акробатических элементов. Рассмотрена возможность применения упражнений кроссфита для развития координации, силы мышц и быстроты движений, обоснована эффективность их применения в системе подготовки черлидеров. Предлагаемая методика внедрена и экспериментально проверена в течении годичного макроцикла. Динамика результатов тестирования подтверждает рациональность инновационной методики развития физических качеств юных черлидеров.Item Зарубежный опыт использования технологий биологической обратной связи в тренировочном процессе спортсменов(Учреждение образования «Белорусский государственный университет физической культуры», 2019) Чухланцева, Наталя Вікторівна; Chukhlantseva, Natalia V.; Чухланцева, Наталья ВикторовнаUK: Впровадження у фізичне виховання інформаційно-комп'ютерних технологій (ІКТ) покликане модернізувати традиційну педагогіку, більш ефективно здійснювати збір, обробку та передачу інформації, якісно змінити методи та організаційні форми підготовки висококваліфікованих педагогів. Метою дослідження було на основі аналізу публікацій з проблеми застосування інформаційно- комп'ютерних технологій, а саме активних відеоігор у сфері фізичної культури, визначити аспекти та переваги використання активних відеоігор у процесі фізичного виховання школярів. EN: Analyzing of works on the use of biofeedback with the control of heart rate variability for improving the vegetative regulation of the cardiac activity. This method is safe and easy, promising for the psychophysical diagnosis of the current status of athletes, allows you to optimize physiological functions and improve the well-being of athletes. It is revealed that, it increases the efficiency of the training and competitive process and sports results. RU: Проанализированы научные публикации по проблеме применения биологической обратной связи с контролем вариабельности сердечного ритма для улучшения вегетативной регуляции сердечной деятельности спортсменов разных дисциплин. Данный метод является безопасным, простым в освоении и применении средством, перспективен для психофизической диагностики актуального состояния спортсменов, позволяет оптимизировать физиологические функции и улучшить самочувствие спортсменов. Выявлено, что в качестве вспомогательного фактора повышает эффективность учебно-тренировочного и соревновательного процесса, способствует прогрессу спортивных результатов.Item Зарубіжний досвід впровадження активних відеоігор у заняття фізичною культурою школярів(Видавничий дім «Гельветика», 2017) Чухланцева, Наталя Вікторівна; Chukhlantseva, Natalia V.; Чухланцева, Наталья ВикторовнаUK: Процес модернізації системи освіти вимагає випереджаючої розробки прогресивних і методично виправданих педагогічних технологій і оволодіння ними вчителями фізичної культури. Метою дослідження було на основі аналізу публікацій з проблеми застосування активних відеоігор в сфері фізичної культури, вивчити зарубіжний досвід використання технології ексергейм в процесі фізичного виховання школярів. Визначено, що Exergaming є потенційно ефективним, додатковим та альтернативним засобом фізичного виховання. The process of modernization of the education system requires advanced development of progressive and methodologically justified pedagogical technologies and their mastery by physical education teachers. The aim of the study was to study the foreign experience of using exergame technology in the process of physical education of schoolchildren based on the analysis of publications on the problem of using active video games in the field of physical culture. It was determined that Exergaming is a potentially effective, additional and alternative means of physical education. RU: Процесс модернизации системы образования требует опережающей разработки прогрессивных и методически оправданных педагогических технологий и овладения ими учителями физической культуры. Целью исследования было на основе анализа публикаций по проблеме применения активных видеоигр в сфере физической культуры, изучить зарубежный опыт использования технологии эксергейма в процессе физического воспитания школьников. Определено, что Exergaming является потенциально эффективным, дополнительным и альтернативным средством физического воспитания.Item Развитие координационных способностей гандболистов на начальном этапе подготовки(Учреждение образования «Белорусский государственный университет физической культуры», 2019) Чухланцева, Наталя Вікторівна; Chukhlantseva, Natalia V.; Чухланцева, Наталья ВикторовнаUK: У статті висвітлюються результати дослідження, присвяченого виявленню ефективності експериментальної методики розвитку координаційних здібностей гандболістів 10-11 років. Виявлено, що застосування вправ з м'ячами в підготовчій та заключній частинах тренувального заняття, комплексів вправ, які ефективно впливають на екстероцептивні аналізатори, сприяють суттєвим поліпшенням здатності до узгодження та комбінування рухів, до диференціювання просторових та силових параметрів руху, здатності до ігри. EN: The article highlights the results of a study that determines the effectiveness of an experimental methodology for developing the coordination of handball players of 10–11 years. The positive effect of the use of exercises with balls in the preparatory and final parts of training, exercises complexes affecting exteroceptive analyzers and improving the ability to coordinate and combine movements, to differentiate the spatial and strength parameters of movement, quick response to changing game conditions. RU: В статье освещаются результаты исследования, посвященного выявлению эффективности экспериментальной методики развития координационных способностей гандболистов 10–11 лет. Выявлено, что применение упражнений с мячами в подготовительной и заключительной частях тренировочного занятия, комплексов упражнений, которые эффективно влияют на экстероцептивные анализаторы, способствуют существенным улучшениям способности к согласованию и комбинированию движений, к дифференцированию пространственных и силовых параметров движения, способности к быстрому реагированию на изменяющиеся условия игры.Item Функції і компетенції тьютора в процесі дистанційного навчання в вищих фізкультурних навчальних закладах(Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського", 2017) Чухланцева, Наталя Вікторівна; Chukhlantseva, Natalia V.; Чухланцева, Наталья ВикторовнаUK: У статті проаналізовано функції та компетенції тьютора, визначено, що система електронного навчання студентів фізкультурного профілю потребує більшої компетенції, ніж система традиційної освіти. RU: В статье проанализированы функции и компетенции тьютора, определено, что система электронного обучения студентов физкультурного профиля требует большей компетенции, чем система традиционного образования.