Фізична культура і спорт: традиції, досвід, інновації -2024
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Фізична культура і спорт: традиції, досвід, інновації -2024 by Author "Cherednychenko, Inna A."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Зв’язок фізичної підготовленості та підходів щодо організації занять фізичною культурою в ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкою(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Чередниченко, Іна Анатоліївна; Cherednychenko, Inna A.; Ізотова, Тетяна Анатоліївна; Izotova, Tetiana A.; Ізотов, Данило Олексійович; Izotov, Danylo O.UK: Освітній процес у ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкою спрямований на військово-патріотичне виховання, формування дисципліни, відповідальності, фізичної підготовки та навичок військової справи. Фізична підготовка в системі фізичного виховання ліцеїв займає особливе місце. Її зміст впливає на рівень фізичної підготовленості юнаків-ліцеїстів. Визначення показників розвитку фізичних якостей і розподіл учнів за рівнями фізичної підготовленості є підставою для застосування диференційного підходу на заняттях з фізичної культури ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою з урахуванням особистості кожного учня. EN: The educational process in lyceums with enhanced military-physical training is aimed at military-patriotic education, formation of discipline, responsibility, physical training and military skills. Physical training occupies a special place in the system of physical education of lyceums. Its content affects the level of physical fitness of young lyceum students. Determination of the indicators of the development of physical qualities and the distribution of students according to levels of physical fitness is the basis for applying a differential approach in physical education classes of lyceums with enhanced military physical training, taking into account the personality of each student.Item Формування рухової та здоров’язбережувальної компетентностей дітей 4-6 років у дистанційному форматі за участю батьків(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Захарова, Олена Миколаївна; Zakharova, Olena M.; Ганчева, Вікторія Володимирівна; Hancheva, Viktoriia V.; Чередниченко, Інна Анатоліївна; Cherednychenko, Inna A.; Подріз, Оксана Михайлівна; Podriz, Oksana M.UK: Методологія комплексної оцінки розвитку дитини, інструментарії та критерії оцінки спираються на принцип цілісності розвитку дитини. Дуже важливою є інформація про певні досягнення дитини від батьків, які беруть активну участь в моніторингу та є її учасниками й виконують функції тренерів, амбасадорів, провідників між педагогами та дитиною, які проводять родинний моніторинг та фіксують результати. EN: The methodology of comprehensive assessment of child development, tools and assessment criteria are based on the principle of the integrity of child development. Very important is information about certain achievements of the child from parents who take an active part in monitoring and are its participants and perform the functions of trainers, ambassadors, guides between teachers and the child, who conduct family monitoring and record results.