Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри СО
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри СО by Author "Бурка, Елена Николаевна"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Вступ до спеціальності» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2014) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Самостійна робота є важливим компонентом освоєння професії фізичного реабілітолога, допомагає розвинути та закріпити у студентів навички самоосвіти та самонавчання. Методичні вказівки до самостійних робіт студентів спеціальності «фізична реабілітація» всіх форм навчання зі «Вступу до спеціальності» містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. EN: Self-educational work is an important component of mastering the profession of physical rehabilitator, helping to develop and consolidate students' self-study and self- training. Guidelines for self-education on "Introduction to the specialty" for students on the specialty "Physical Rehabilitation" of all forms of training contain information on the content, structure and information provision of the discipline. RU: Самостоятельная робота – важный компонент освоения профессии физического реабилитолога, которая помогает развить и закрепить у студентов навыки самообразования и самообучения. Методические рекомендации к самостоятельным работам студентов специальности «физическая реабилитация» содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Загальна теорія здоров’я» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Самостійна робота є важливим компонентом освоєння професії фізичного реабілітолога, допомагає розвинути та закріпити у студентів навички самоосвіти та самонавчання. Методичні вказівки до самостійних робіт студентів спеціальності «фізична реабілітація» всіх форм навчання з «Загальної теорії здоров’я» містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. EN: Self-educational work is an important component of mastering the profession of physical rehabilitator, helping to develop and consolidate students' self-study and self- training. Guidelines for self-education on «General theory of health» for students on the specialty «Physical Rehabilitation» of all forms of training contain information on the content, structure and information provision of the discipline. RU: Самостоятельная робота – важный компонент освоения профессии физического реабилитолога, которая помогает развить и закрепить у студентов навыки самообразования и самообучения. Методические рекомендации к самостоятельным работам студентов специальности «физическая реабилитация» по дисциплине «Общая теория здоровья» содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Лікувальна фізична культура» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Самостійна робота є важливим компонентом освоєння професії фізичного реабілітолога, допомагає розвинути та закріпити у студентів навички самоосвіти та самонавчання. Методичні вказівки до самостійних робіт студентів спеціальності «фізична реабілітація» всіх форм навчання з «Лікувальної фізичної культури» містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. EN: Self-educational work is an important component of mastering the profession of physical rehabilitator, helping to develop and consolidate students' self-study and self- training. Guidelines for self-education on "Remedial gymnastics" for students on the specialty "Physical Rehabilitation" of all forms of training contain information on the content, structure and information provision of the discipline. RU: Самостоятельная робота – важный компонент освоения профессии физического реабилитолога, которая помогает развить и закрепить у студентов навыки самообразования и самообучения. Методические рекомендации к самостоятельным работам студентов специальности «физическая реабилитация» по дисциплине «Лечебная физическая культура» содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» усіх форм навчання(Запорізький національний технічний університет, 2017) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Самостійна робота є важливим компонентом освоєння професії фізичного реабілітолога, допомагає розвинути та закріпити у студентів навички самоосвіти та самонавчання. Методичні вказівки до самостійних робіт студентів спеціальності «фізична реабілітація» всіх форм навчання з «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності» містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. EN: Self-educational work is an important component of mastering the profession of physical rehabilitator, helping to develop and consolidate students' self-study and self- training. Guidelines for self-education on «Theory and technologies of health-improving and recreational of motor activity» for students on the specialty «Physical Rehabilitation» of all forms of training contain information on the content, structure and information provision of the discipline. RU: Самостоятельная робота – важный компонент освоения профессии физического реабилитолога, которая помогает развить и закрепить у студентов навыки самообразования и самообучения. Методические рекомендации к самостоятельным работам студентов специальности «физическая реабилитация» по дисциплине «Теория и технологии оздоровительно-рекреационной двигательной активности» содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины.Item Методичні вказівки з написання контрольних робіт з дисципліни «Вступ до спеціальності» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2014) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Методичні вказівки з написання контрольних робіт зі «Вступу до спеціальності» для студентів заочної форми навчання містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. Вони покликані ознайомити студентів з вимогами до виконання та оформлення індивідуальних завдань (у вигляді контрольної роботи), а також спростити пошук матеріалів для написання та захисту робіт. EN: Guidelines for writing control papers on «Іntroduction to the specialty» for students of the correspondence course of training contain information on the content, structure and information provision for the discipline. They are intended to familiarize students with the requirements for the execution and forming individual tasks (in the form of control work), as well as to simplify the research materials required for writing and defending control works. RU: Методические рекомендации по написанию контрольных робот по «Введению в специальность» заочной формы обучения содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины. Они призваны ознакомить студентов с требованиями к выполнению и оформлению индивидуальных заданий (в виде контрольной работы), а также упростить поиск материалов для написания и защиты работItem Методичні вказівки з написання контрольних робіт з дисципліни «Загальна теорія здоров’я» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Методичні вказівки з написання контрольних робіт з «Загальної теорії здоров’я» для студентів заочної форми навчання містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. Вони покликані ознайомити студентів з вимогами до виконання та оформлення індивідуальних завдань (у вигляді контрольної роботи), а також спростити пошук матеріалів для написання та захисту робіт. EN: Guidelines for writing control papers on «General theory of health» for students of the correspondence course of training contain information on the content, structure and information provision for the discipline. They are intended to familiarize students with the requirements for the execution and forming individual tasks (in the form of control work), as well as to simplify the research materials required for writing and defending control works. RU: Методические рекомендации по написанию контрольних робот по «Общей теории здоровья» заочной формы обучения содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины. Они призваны ознакомить студентов с требованиями к выполнению и оформлению индивидуальных заданий (в виде контрольной работы), а также упростить поиск материалов для написания и защиты работItem Методичні вказівки з написання контрольних робіт з дисципліни «Лікувальна фізична культура» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Методичні вказівки з написання контрольних робіт з «Лікувальної фізичної культури» для студентів заочної форми навчання містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. Вони покликані ознайомити студентів з вимогами до виконання та оформлення індивідуальних завдань (у вигляді контрольної роботи), а також спростити пошук матеріалів для написання та захисту робіт. EN: Guidelines for writing control papers on «Remedial gymnastics» for students of the correspondence course of training contain information on the content, structure and information provision for the discipline. They are intended to familiarize students with the requirements for the execution and forming individual tasks (in the form of control work), as well as to simplify the research materials required for writing and defending control works. RU: Методические рекомендации по написанию контрольных робот по «Лечебной физической культуре» заочной формы обучения содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины. Они призваны ознакомить студентов с требованиями к выполнению и оформлению индивидуальных заданий (в виде контрольной работы), а также упростить поиск материалов для написания и защиты работItem Методичні вказівки з написання контрольних робіт з дисципліни «Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності» для студентів спеціальності «Фізична реабілітація» заочної форми навчання(Запорізький національний технічний університет, 2017) Бурка, Олена Миколаївна; Burka, Olena M.; Бурка, Елена НиколаевнаUK: Методичні вказівки з написання контрольних робіт з «Теорії і технологій оздоровчо-рекреаційної рухової активності» для студентів заочної форми навчання містять інформацію щодо змісту, структури та інформаційного забезпечення дисципліни. Вони покликані ознайомити студентів з вимогами до виконання та оформлення індивідуальних завдань (у вигляді контрольної роботи), а також спростити пошук матеріалів для написання та захисту робіт. EN: Guidelines for writing control papers on «Theory and technologies of health-improving and recreational of motor activity» for students of the correspondence course of training contain information on the content, structure and information provision for the discipline. They are intended to familiarize students with the requirements for the execution and forming individual tasks (in the form of control work), as well as to simplify the research materials required for writing and defending control works. RU: Методические рекомендации по написанию контрольних робот по «Теории и технологиям оздоровительно-рекреационной двигательной активности» заочной формы обучения содержат информацию и содержании, структуре и информационном обеспечении дисциплины. Они призваны ознакомить студентов с требованиями к выполнению и оформлению индивидуальных заданий (в виде контрольной работы), а также упростить поиск материалов для написания и защиты работ