Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л) by Subject "advertising"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки до виконання індивідуальної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено методичні рекомендації щодо виконання індивідуального розрахункового завдання по плануванню рекламної діяльності підприємства та вибору рекламної стратегії. EN: Methodical reference for implementation of calculating individual work of enterprise advertising planning and choosing advertising strategy. RU: Приведены методические рекомендации для выполнения индивидуального расчетного задания по планированию рекламной деятельности предприятия и выбора рекламной стратегии.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять та організації самостійних робіт з дисципліни «Основи реклами» для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг» ОС «Бакалавр» денної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, IrynaUK: Наведені методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Основи реклами». EN: Methodological instructions for independent work in the discipline " Fundamentals of advertising" are given.Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Медіапланування» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено методичні рекомендації щодо підготовки до семінарських та практичних занять, тестові завдання, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Methodical reference for seminar and practice planning, tests, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены методические рекомендации для подготовки к семинарским и практическим занятиям, тестовые задания, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено методичні рекомендації щодо підготовки до семінарських та практичних занять, тестові завдання, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Methodical reference for seminar and practice planning, tests, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены методические рекомендации для подготовки к семинарским и практическим занятиям, тестовые задания, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Медіапланування» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given. RU: Приведены цель, задачи, общие и профессиональные компетенции, програмные результати обучения, структура учебной дисциплины, перечень тем семинарских занятий, методы организации процесса обучения и контроля, рекомендованная литература и источники.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given. RU: Приведены цель, задачи, общие и профессиональные компетенции, програмные результати обучения, структура учебной дисциплины, перечень тем семинарских занятий, методы организации процесса обучения и контроля, рекомендованная литература и источники.Item Удосконалення маркетингової стратегії підприємства банківської сфери в контексті сучасної парадигми маркетингу(Запорізький національний технічний університет, 2017) Кунчева, Кристина Сергіївна; Kuncheva, Kristina S.; Кунчева, Кристина СергеевнаUK: У магістерській роботі розглянуто сутність маркетингових стратегій та інтегрованих маркетингових комунікацій як сучасної парадигми маркетингу, здійснено комплексний аналіз маркетингової стратегії ПАТ КБ «ПриватБанк», запропоновано систему інтегрованих маркетингових комунікацій для удосконалення маркетингової стратегії підприємства банківської сфери. EN: Master thesis examines the essence of marketing strategies and integrated marketing communications as a modern marketing paradigm, conducted a comprehensive analysis of the marketing strategy of KB “PrivatBank”, proposed a system of integrated marketing communications to improve the marketing strategy of banking enterprise. RU: В магистерской работе рассмотрена сущность маркетинговых стратегий и интегрированных маркетинговых коммуникаций как современной парадигмы маркетинга, проведен комплексный анализ маркетинговой стратегии ПАО КБ «ПриватБанк», предложена система интегрированных маркетинговых коммуникаций для усовершенствования маркетинговой стратегии предприятия банковской сферы.Item Удосконалення стратегії маркетингу регіональної телекомпанії(Запорізький національний технічний університет, 2018) Чеховська, Анжеліка Веліївна; Chekhovska, Angelica V.; Чеховская, Анжелика ВелиивнаUK: В роботі визначено сучасні підходи до визначення стратегії маркетингу, її змісту, видів та складових, показано особливості розробки та удосконалення стратегії маркетингу для телекомпанії. На основі проведеного дослідження передумов удосконалення стратегії маркетингу регіональної телекомпанії ЗНТРК «ТВ-5» визначено основні напрями та запропоновано заходи з її удосконалення та підвищення ефективності. EN: The paper shows the modern approaches to the definition of marketing strategy, its content, types and components, shows the features of the development and improvement of marketing strategies for telebroadcast company. On the basis of the conducted study of the prerequisites for improving the marketing strategy of the regional TV company ZNTRK TV-5, the main directions were identified and measures were proposed for its improvement and efficiency EN: В работе показаны современные подходы к определению стратегии маркетинга, ее содержанию, видов и составляющих, показано особенности разработки и усовершенствования стратегии маркетинга для телекомпании. На основе проведеного исследования предпосылок усовершенствования стратегии маркетинга региональной телекомпании ЗНТРК «ТВ-5» определены основные направления и предложены мероприятия по ее совершенствованию и повышению эффективности.