Наукові статті кафедри ЕПП

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 37
  • Item
    Построение топологической структуры тягового преобразователя частоты
    (Уфимский государственный нефтяной технический университет, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич
    UK: Таким чином отримана загальна топологічна структура тягового ПЧ змінного струму, придатна для використання в автономних і не автономних одиницях рухомого складу залізниць. На підставі даної структури можлива побудова моделі тягової електропередачі і системи автоведения рухомого складу. EN: Thus, a general topological structure of an AC alternating current traction drive was obtained, suitable for use in autonomous and non-autonomous units of railway rolling stock. On the basis of this structure, it is possible to build a model of traction power transmission and a rolling stock automation system. RU: Таким образом получена общая топологическая структура тягового ПЧ переменного тока, пригодная для использования в автономных и не автономных единицах подвижного состава железных дорог. На основании данной структуры возможно построение модели тяговой электропередачи и системы автоведения подвижного состава.
  • Item
    Особливості побудови тягових електроприводів рухомих електротехнічних комплексів
    (Полтавская государствення аграрная академия ЧП «Технологический Центер», 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Чернецький, Богдан Сергійович; Chernetskiy, Bogdan S.; Чернецкий, Богдан Сергеевич
    UK: Досліджено особливості побудови систем тягових електроприводів для різних видів та конструкцій рухомих електротехнічних комплексів. Проведено аналіз практичного досвіду побудови систем тягових електроприводів та узагальнення методики визначення структури та параметрів при заданих вимогах з боку рухомого електротехнічного комплексу. EN: The features of construction of systems of traction electric drives for various types and designs of mobile electrical systems. The analysis of practical experience in building systems of traction electric drives and synthesis methods for determining the structure and parameters under the given requirements from the side of the movable electrical complex. RU: Исследованы особенности построения систем тяговых электроприводов для различных видов и конструкций подвижных электротехнических комплексов. Проведен анализ практического опыта построения систем тяговых электроприводов и обобщения методики определения структуры и параметров при заданных требованиях со стороны подвижного электротехнического комплекса.
  • Item
    Особливості вибору тягових електродвигунів для побудови систем рухомих електротехнічних комплексів
    (НВП ПП «Технологічний Центр», 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Чернецький, Богдан Сергійович; Chernetskiy, Bogdan S.; Чернецкий, Богдан Сергеевич
    UK: Досліджено особливості вибору тяговий електродвигунів для різних видів та конструкцій рухомих електротехнічних комплексів. Проведено аналіз практичного досвіду побудови систем тягових електроприводів на основі обраного тягового двигуна та узагальнення методики визначення параметрів двигунів при визначених вимогах щодо показників руху з боку електротехнічного комплексу. EN: The features selection traction motors for different types and designs of mobile electrical systems. The analysis further developed a method of determining the type and parameters of electrical traction engines rolling complex by taking into account the requirements set by the actuator. In particular, the analysis of practical experience choosing traction engines and synthesis methods determined the type and parameters of traction engines at the set requirements of the first movable electrical complex, allowing for accurate selection of the type and engine parameters depending on the operating conditions of electrical complex. For a significant decrease in capital expenditures was proposed concept of modular platforms when moving electrical complex in fact combined with the standard series of standardized modules for different purposes. RU: Исследованы особенности выбора тяговых электродвигателей для различных видов и конструкций подвижных электротехнических комплексов. Проведен анализ практического опыта построения систем тяговых электроприводов на основе выбранного тягового двигателя и обобщена методика определения параметров двигателей при определенных требованиях относительно показателей движения со стороны электротехнического комплекса.
  • Item
    Визначення рівняння маршрутної карти руху для керування поїздом
    (Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич
    UK: У звіті пропонується використовувати нахилені елементи профілю залізничної колії при русі моторизованих приміських поїздів з автономною тяговою електричною передачею змінного струму з метою первинного енергозбереження за рахунок використання кінетичної енергії поїзда. EN: The report suggests using the inclined elements of the profile of the railway track at the movement of motorized suburban trains with autonomous traction electric transmission of AC with the aim of primary energy saving due to the use of the kinetic energy of the train. RU: В докладе предлагается использовать наклонные элементы профиля железнодорожного пути при движении моторизованных пригородных поездов с автономной тяговой электрической передачей переменного тока с целью первичной экономии энергии за счет использования кинетической энергии поезда.
  • Item
    Синтез інформаційно-керуючої системи для здійснення енергоощадної експлуатації рухомих електротехнічних комплексів
    (Видавництво ПП « АРТ СИНТЕЗ-Т», 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич
    UK: Значення відповідає режиму тяги і повинно бути не більшим від питомого значення граничної сили тяги. Значення відповідає режиму вибігу значення повинно бути замінено на (величину питомого основного опору руху для режиму вибігу). Значення відповідає режиму гальмування і повинно бути не більшим від питомого значення граничної гальмівної сили рухомого електротехнічного комплексу, що може бути реалізована при даній швидкості руху. EN: The value corresponds to the traction mode and should not be greater than the specific value of the limiting traction force. The value corresponding to the runoff mode value should be replaced by (the value of the specific main propagation resistance for the run-off mode). The value corresponds to the braking mode and should not be greater than the specific value of the limiting braking force of the rolling electrotechnical system, which can be realized at a given speed of motion. RU: Значение соответствует режиму тяги и должно быть не больше удельного значения предельной силы тяги. Значение соответствует режиму выбега значение должно быть заменено на (величину удельного основного сопротивления движению для режима выбега). Значение соответствует режиму торможения и должно быть не больше удельного значения предельной тормозной силы подвижного электротехнического комплекса, которая может быть реализована при данной скорости движения.
  • Item
    Проектування інтелектуальної системи керування тяговими електроприводами
    (ЧП «Технологический Центер» Украинская Государствення Академия жeлезнодорожного транспорта, 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Роменський, Ігор Сергійович; Romensky, Igor S.; Роменский, Игорь Сергеевич
    UK: Проведені дослідження для створення інтелектуальної системи керування тяговим електроприводом. В статті вирішувалися наступні задачі: синтез системи керування для забезпечення необхідного зв’язку між параметрами тягової динаміки та необхідними характеристиками тягових електроприводів з використанням сучасних стохастичних методів; розробка методики забезпечення функціонування створеної системи керування на основі нейронних технологій. EN: Research has been conducted to create an intelligent traction electric drive control system. The following tasks were solved in the paper: synthesis of the control system to provide the necessary connection between the parameters of traction dynamics and the necessary characteristics of traction electric drives using modern stochastic methods; development of a method for ensuring the functioning of the created control system based on neural technologies. RU: Проведены исследования по созданию интеллектуальной системы управления тяговым электроприводом. В статье решались следующие задачи: синтез системы управления для обеспечения необходимой связи между параметрами тяговой динамики и необходимыми характеристиками тяговых электроприводов с использованием современных стохастических методов; разработка методики обеспечения функционирования созданной системы управления на основе нейронных технологий.
  • Item
    The features of the problem of the control by the traction transmission rolling electrical complex in case of deviation from schedule
    (Національний університет «Львівська політехніка», 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич
    UK: Метою роботи є математичне опитування проблеми контролю сили тяги для подолання рухомого відхилення електротехнічного комплексу від графіка. Математичне опис алгоритму вирішує цю проблему сила контролю тяги. Опис проблемного питання базується на варіаціях одиниці. Об'єкт аналізу підтримує заданий критерій продуктивності вивченої системи, що розглядається як функція значущих параметрів системи та середовища. Оптимізація мети полягає в тому, щоб отримати мінімальну роботу, яку він виконує в рухомої одиниці комплексної електричної точки для заданих траєкторій значень. Оптимізація ресурсів - це величина керованих змінних тягового двигуна та параметри керуючого параметра тяги сили, що контролюють силову складову гальмування. EN: The aim of work is the mathematical description of the problem traction control power to overcome movable electrotechnical complex deviation from the schedule. The mathematical description of the algorithm solves this problem traction control power. Description problematic issue is based on unit variations. The object of analysis supports the specified performance criterion studied system, considered as a function of the significant parameters of the system and the environment. The aim optimization is to obtain the minimum work that it performs a moving unit complex electrical of points for given values trajectory. Resource optimization is the value of control variables traction motor and the control parameter pulling force complex parameters control the force component of inhibition. RU: Целью работы является математическое описание проблемы управления тяговым усилием для преодоления отклонения подвижного электротехнического комплекса от графика. Математическое описание алгоритма решает эту проблему. Описание проблематичной проблемы основано на единичных вариантах. Объект анализа поддерживает указанную систему критерия оценки эффективности, рассматриваемую как функцию значимых параметров системы и окружающей среды. Оптимизация цели заключается в том, чтобы получить минимальную работу, которая выполняет движущуюся единицу сложной электрической схемы точек для заданных траекторий значений. Оптимизация ресурсов - это значение управляющих переменных тягового двигателя, а параметры параметров тягового усилия управляющего параметра управляют силовой составляющей торможения.
  • Item
    Порівняльний аналіз регуляторів системи керування струмом тягового частотно-керованого електропривода дизель-поїзда ДЕЛ-02
    (Одеський національний політехнічний університет, 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич
    UK: Наведено результати імітаційного моделювання роботи тягового електроприводу дизель-поїзда ДЕЛ-02 з використанням модернізованої системи керування автономним інвертором напруги при керуванні з цифровим модальним регулятором активної складової струму. EN: The results of imitation design working of hauling electromechanic drive of diesel-train DEL-02 are resulted with the use of modernized control system by the autonomous negator of tension at a management with the digital modal regulator of active constituent of current. RU: Приведены результаты имитационного моделирования работы тягового электропривода дизель-поезда ДЭЛ-02 с использованием модернизированной системы управления автономным инвертором напряжения при управлении с цифровым модальным регулятором активной составляющей тока.
  • Item
    Двозонне квазівекторне регулювання швидкості обертання тягового двигуна дизель-поїзда ДЕЛ-02
    (Институт электромеханики, энергосбережения и систем управления, Кременчугский государственный университет имени Михаила Остроградского, 2010) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич; Качур, Олександр Сергійович; Kachur, Olexandr S.; Качур, Александр Сергеевич
    UK: Обговорюються особливості побудови та двозонної роботи квазівекторної системи керування тяговим електроприводом дизель-поїзда ДЕЛ-02 з використанням внутрішнього контуру регулювання активної складової струму ланки керований випрямляч-автономний інвертор напруги. EN: Two-region kvazivector control system traction’s electric drive of diesel engines-trains DEL-02, features of construction and works are discussed, wich use of an internal contour of regulation of an active component of a current in a link the operated rectifier-independent the pressure inverter. RU: Обсуждаются особенности построения и двухзонной работы квазивектроной системы управления тяговым електроприводом дизель-поезда ДЭЛ-02 с использованием внутреннего контура регулирования активной составляющей тока звена управляемый выпрямитель-автономный инвертор напряжения.
  • Item
    Базові технічні рішення синтезу та побудови перетворювачів частоти для тягових електропередач дизель-поїздів змінного струму
    (Запорізький національний технічний університет, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Кулагіна, К. О.; Kulagina, K. O; Кулагина, К. А.; Калініченко, Н. А.; Kalinichenko, N. A.; Калиниченко, Н. А.
    UK: Функціональні завдання, які покладено на тягову електропередачу, вимоги стандартів та особливості використання, що пред’являються до її техніко-економічних, екологічних, ергономічних та інших показників (точність, швидкодія, діапазон допустимих змін робочих показників, електромагнітна сумісність з іншими компонентами енергетичних систем, енергозбереження), приводять до необхідності створення систем тягових електропередач, в складі яких, окрім основного системоутворюючого компоненту - електромеханічного перетворювача - повинні бути різноманітні перетворювачі енергії, пристрої контролю, керування, захисту. EN: Functional tasks assigned to traction power transmission, requirements of standards and peculiarities of use for its technical, economic, ecological, ergonomic and other indicators (accuracy, speed, range of permissible changes of performance indicators, electromagnetic compatibility with other components of power systems, energy saving) leads to the need to create traction power systems, in which, in addition to the main system-forming component - the electromechanical converter - must be various energy converters, control, control and protection devices. RU: Функциональные задачи, которые возложены на тяговую электропередачи, требования стандартов и особенности использования, предъявляемым к ее технико-экономических, экологических, эргономических и других показателей (точность, быстродействие, диапазон допустимых изменений рабочих показателей, электромагнитная совместимость с другими компонентами энергетических систем, энергосбережение), приводят к необходимости создания систем тяговых электропередач, в составе которых, кроме основного системообразующего компонента - электромеханического преобразователя - должны быть различные преобразователи энергии, устройства, управления, защиты.
  • Item
    Використання 4q-s перетворювачів в тягових передачах електропоїздів змінного струму
    (Запорізький національний технічний університет, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Кулагіна, К. О.; Kulagina, K. O; Кулагина, К. А.; Калініченко, Н. А.; Kalinichenko, N. A.; Калиниченко, Н. А.
    UK: Спроби поліпшити ефективність потужних електроприводів привели, завдяки досягненням у області силової електроніки, до створення складних схем вентильних перетворювачів, у тому числі і до створення систем вентильного електроприводу із змінною структурою вентильної частини. EN: Attempts to improve the efficiency of powerful electric drives led, thanks to advances in power electronics, to the creation of complex circuits of gate transducers, including the creation of systems of valve electric drive with variable structure of the valve part. RU: Попытки улучшить эффективность мощных электроприводов привели, благодаря достижениям в области силовой электроники, к созданию сложных схем вентильных преобразователей, в том числе и к созданию систем вентильного электропривода с переменной структурой вентильной части.
  • Item
    Критерій керування переміщенням автономних рухомих електротехнічних комплексів
    (Таврійський державний агротехнологічний університет, 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич
    UK: В даній роботі проаналізовано критерій мінімізації площі під траєкторією руху електротехнічного рухомого комплексу, що фактично зводиться до критерію мінімуму витрат на рух певною ділянкою, проте за своїм математичним описом є зручним при побудові оптимальної траєкторії руху на основі інтелектуальних керуючих систем. Описання проблемного питання здійснено на основі апарату варіаційного числення, теорії інтегралів та фізичного і геометричного змісту визначеного інтегралу. EN: The author analyses the criterion of minimizing the area under the trajectory of movement of a train, which in fact boils down to the criterion of minimum cost of traffic on a particular site, but on their mathematical description is convenient when constructing optimal trajectories of movement of trains on the basis of neural network systems with the ability of self-learning outside of training. Description of the problem issue carried out on the base of the variational calculus, theory of integrals, physical and geometric content of the definite integral. RU: В данной работе проанализирован критерий минимизации площади под траекторией движения электротехнического подвижного комплекса, что фактически сводится к критерию минимума затрат на движение по определенному участку, однако по своему математическому описанию является удобным при построении оптимальной траектории движения на основе интеллектуальных управляющих систем. Описание проблемного вопроса осуществлено на основе аппарата вариационного исчисления, теории интегралов, физического и геометрического содержания определенного интеграла.
  • Item
    Математичне моделювання задачі раціонального керування тяговим процесом
    (Брянський університет менеджменту і бізнесу, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич
    UK: Проведено математичну постановку задачі раціонального керування тягою, відповідно до якої визначено умови пов’язаної ізопериметричної задачі з додатковими функціоналами. Описані етапи вирішення поставленої задачі, згідно з якими спочатку необхідно знаходити рішення задачі на умовний екстремум у вигляді зв’язку з якимись параметрами роботи тягової електропередачі поїзда або параметрами її елементів, а потому, використовуючи отримане співвідношення і в залежності від обраного функціоналу, визначати закон зміни одного з параметрів в умові оптимальності. Вирішення вказаної задачі дозволяє отримати технологію раціонального керування тягою, яка дозволить збільшити коефіцієнт корисної дії тягової електропередачі поїзда. EN: The mathematical formulation of the problem of rational thrust control was carried out, in accordance with which the conditions of the connected isoperimetric problem with additional functionals were determined. The described stages of the solution of the set task, according to which it is necessary first to find a solution to the conditional extremum in the form of connection with some parameters of the traction power train or the parameters of its elements, and therefore, using the obtained ratio and depending on the selected functional, determine the law of change one of the parameters in terms of optimality. Solving this problem allows us to obtain the technology of rational thrust management, which will increase the coefficient of efficiency of traction power train. RU: Проведено математическая постановка задачи рационального управления тягой, согласно которой определены условия связанной Изопериметрические задачи с дополнительным функционалом. Описаны этапы решения поставленной задачи, согласно которым сначала необходимо находить решение задачи на условный экстремум в виде связи с какими параметрами работы тяговой электропередачи поезда или параметрами ее элементов, а потом, используя полученное соотношение и в зависимости от выбранного функционала, определять закон изменения одного из параметров в условии оптимальности. Решение указанной задачи позволяет получить технологию рационального управления тягой, которая позволит увеличить коэффициент полезного действия тяговой электропередачи поезда.
  • Item
    Врахування дії пружних зв’язків та частин на роботу тягової електропередачі автономного локомотива
    (Одеський національний політехнічний університет, 2012) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Andrienko, Petro D.; Андриенко, Петр Дмитриевич
    UK: Наведено результати синтезу регулятора частоти системи автоматичного керування тяговим інвертором дизель-поїзда ДЕЛ-02 з врахуванням дії пружних зв’язків та частин на основі методу поліномів. EN: Given the results of the synthesis of frequency regulator of the system of automatic control of traction inverter diesel-train DEL-02 with taking into account action of the elastic ties and parts on the basis of the method of polynomials. RU: Приведены результаты синтеза регулятора частоты системы автоматического управления тяговым инвертором дизель-поезда ДЕЛ-02 с учетом действия упругих связей и частей на основе метода полиномов.
  • Item
    Особливості побудови систем керування для тягових електропередач моторвагонних поїздів
    (Українська державна академія залізничного транспорту, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович
    UK: Виходячи з останнього положення перспективною є задача керування параметрами тягового асинхронного двигуна лише виходячи з умов дотримання раціонального способу ведення автономного моторвагонного рухомого складу на похилих профілях залізничного шляху. EN: Proceeding from the last position, the task of controlling the parameters of the traction asynchronous engine is promising only on the basis of observance of the rational way of running an autonomous motor-vehicle rolling stock on inclined profiles of the railroad. RU: Исходя из последнего положения перспективной является задача управления параметрами тягового асинхронного двигателя только исходя из условий соблюдения рационального способа ведения автономного моторвагонного подвижного состава на наклонных профилях железнодорожного пути.
  • Item
    Математична модель тягового асинхронного двигуна з урахуванням насичення
    (Інститут електродинаміки НАН України, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович
    UK: На основі методу динамічних індуктивностей створено математичну модель асинхронного тягового двигуна, в якій враховано дію тангенціальної та радіальної динамічної індуктивностей. Використання даного методу дозволило врахувати насичення головного магнітного шляху, насичення шляхів потоків розсіювання, взаємоіндукцію між контурами машини з урахуванням процесів насичення, а також сумісне насичення робочим потоком та потоками розсіювання для режимів, що характеризуються значною величиною робочого потоку та великими значеннями струмів контурів машини. В результаті було записано в (d,q) системі координат рівняння кіл асинхронного тягового двигуна з урахуванням насичення. Бібл. 14. Рис. 2. EN: On the basis of a method of dynamic inductances an analytical model of asynchronous traction motor, which takes into account the tangential and radial dynamic inductances. The use of this method has allowed to take into account the saturation of the main magnetic path, saturation flow path, scattering, inter induction caused by saturation of between mutually perpendicular circuits of the machine, as well as joint saturation work flow and flows of scattering for modes that are characterized by significant amount of work flow and large values of current circuits of the machine. The result was recorded in (d,q) coordinate system of equations of circles asynchronous traction motor taking into account the saturation. References 14, figures 2. RU: На основе метода динамических индуктивностей создана аналитическая модель асинхронного тягового двигателя, в которой учтено действие тангенциальной и радиальной динамической индуктивностей. Использование данного метода позволило учесть насыщения главного магнитного пути, насыщение путей потоков рассеяния, взаимоиндукцию, обусловленную процессами насыщения между взаимно перпендикулярными контурами машины, а также совместное насыщения рабочим потоком и потоками рассеяния для режимов, которые характеризуются значительной величиной рабочего потока и большими значениями токов контуров машины. В результате было записано в (d,q) системе координат уравнения цепей асинхронного тягового двигателя с учетом насыщения. . Библ. 14. Рис. 2.
  • Item
    Анализ конструкций тяговых преобразователей переменного тока для моторвагонных поездов
    (Уральский государственный университет путей сообщения, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович
    UK: В роботі аналізуються конструкції і параметри тягових перетворювачів змінного струму, які знаходять перспективне застосування в передачах автономних моторвагонних поїздів. Відзначається, що сучасні підходи до побудови тягових перетворювачів дозволяють отримати економію первинних енергоресурсів в процесі експлуатації поїзда. This article examines the structure and parameters of traction converters of alternating current, which are promising application in the programs of Autonomous EMU-trains. EN: The modern approaches to the construction of traction converters provide savings of primary energy resources in the process of operation of the train. RU: В работе анализируются конструкции и параметры тяговых преобразователей переменного тока, которые находят перспективное применение в передачах автономных моторвагонных поездов. Отмечается, что современные подходы к построению тяговых преобразователей позволяют получить экономию первичных энергоресурсов в процессе эксплуатации поезда.
  • Item
    Реализация рациональных алгоритмов ведения моторвагонных автономных поездов по наклонным элементам профиля железнодорожного пути
    (Казахский университет путей сообщения, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович
    UK: Проаналізовано способи ведення моторвагонних автономних поїздів по ухилах для досягнення економії первинних енергоресурсів за рахунок використання кінетичної енергії рухомого складу, на підставі яких можлива побудова підсистеми автоведения поїзда. EN: The methods of running autonomous autonomous trains along slopes are analyzed in order to achieve savings in primary energy resources through the use of the kinetic energy of rolling stock, on the basis of which it is possible to build a subsystem for driving a train. RU: Проанализированы способы ведения моторвагонных автономных поездов по уклонам для достижения экономии первичных энергоресурсов за счет использования кинетической энергии подвижного состава, на основании которых возможно построение подсистемы автоведения поезда.
  • Item
    Базові технічні рішення синтезу та побудови систем керування перетворювачами для тягових автономних електропередач змінного струму
    (Кременчуцький державний університет імені Михайла Остроградського, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович
    UK: Виконано аналіз підходів та вимог до побудови системи керування автономною тяговою електричною передачею. Показано, що функціональні завдання, які покладено на тягову електричну передачу, вимоги стандартів та особливості використання, що пред’являються до її техніко-економічних, екологічних, ергономічних та інших показників (точність, швидкодія, діапазон допустимих змін робочих показників, електромагнітна сумісність з іншими компонентами енергетичних систем, енергозбереження), приводять до необхідності створення систем тягових передач, в складі яких, окрім основного компоненту - електромеханічного перетворювача - повинні бути різноманітні перетворювачі енергії, пристрої контролю, керування, захисту, а перехід до цифрового керування відкриває можливості реалізації складних законів керування, які раніше було практично неможливо застосовувати. Основу інформаційних підсистем сучасних тягових електропередач складають пристрої на основі електронних контролерів, що мають ряд істотних переваг в порівнянні з аналоговими пристроями керування, які реалізовують типові арифметичні і логічні функції, обробку масивів, регулювання електромагнітних і механічних змінних, стабілізацію, корекцію і компенсацію нелінійностей, спостереження, імітацію об’єкта керування і обробку законів роботи. В наслідок цього проведено аналіз побудови таких систем на основі електронних контролерів. Розповсюдження наведеного матеріалу на побудову систем керування тяговими передачами дозволить оптимізувати роботу останніх, та, як наслідок, зменшити споживання первинних енергоресурсів поїздами. EN: The analysis of approaches and requirements to the building management system of Autonomous electric traction gear. It is shown that functional tasks entrusted to the traction electric transmission, standards and features of use applicable to its feasibility, environmental, ergonomic and other indicators (precision, performance, and the range of acceptable change operating parameters, electromagnetic compatibility with other components of the energy systems, energy saving), lead to the necessity of establishing systems of traction, which, in addition to a main component Electromechanical transducer must be different energy converters, device monitoring, control, protection, but the transition to digital control opens the possibilities for the implementation of a complex control law, which was previously almost impossible to apply. The basis of the information subsystems modern traction power devices are based electronic controllers have some significant advantages in comparison with analogue control devices that implement the model of arithmetic and logic functions, array processing, regulation of electromagnetic and mechanical variables, stabilization, adjustment and compensation nonlinearities, observation, imitation of a control object and process laws. In consequence of this, the analysis of building such systems on the basis of electronic controllers. Distribute this material for creation of control systems of traction gear will allow to optimize the latter, and, as consequence, to decrease the primary energy consumption trains. RU: Выполнен анализ подходов и требований к построению системы управления автономной тяговой электрической передачей. Показано, что функциональные задачи, которые возложены на тяговую электрическую передачу, требования стандартов и особенности использования, предъявляемым к ее технико-экономических, экологических, эргономических и других показателей (точность, быстродействие, диапазон допустимых изменений рабочих показателей, электромагнитная совместимость с другими компонентами энергетических систем, энергосбережение), приводят к необходимости создания систем тяговых передач, в составе которых, кроме основного компонента - электромеханического преобразователя - должны быть различ ни преобразователи энергии, устройства, управления, защиты, а переход к цифровым открывает возможности реализации сложных законов управления, ранее было практически невозможно применять. Основу информационных подсистем современных тяговых электропередач составляют устройства на основе электронных контроллеров, имеют ряд существенных преимуществ по сравнению с аналого¬вимы устройствами управления, реализующих типовые ариф¬метични и логические функции, обработку массивов, регулирования электромагнитных и механических переменных, стабилизацию, коррекцию и компенсацию нелинейностей, наблюдение, имитацию объекта управления и обработку законов работы. Вследствие этого проведен анализ построения таких систем на основе электронных контроллеров. Распространение приведенного материала на построение систем управления тяговыми передачами позволит оптимизировать работу последних, и, как следствие, уменьшить потребление первичных энергоресурсов поездами. Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Проблеми енергоресурсозбереження в електротехнічних системах. Наука, освіта і практика»
  • Item
    Визначення способу керування автономною тяговою електропередачею моторвагонного поїзда
    (Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, 2014) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий Александрович
    UK: У звіті пропонується використовувати нахилені елементи профілю залізничної колії при русі моторизованих приміських поїздів з автономною тяговою електричною передачею змінного струму з метою первинного енергозбереження за рахунок використання кінетичної енергії поїзда. EN: The report suggests using the inclined elements of the profile of the railway track at the movement of motorized suburban trains with autonomous traction electric transmission of AC with the aim of primary energy saving due to the use of the kinetic energy of the train. RU: В докладе предлагается использовать наклонные элементы профиля железнодорожного пути при движении моторизованных пригородных поездов с автономной тяговой электрической передачей переменного тока с целью первичной экономии энергии за счет использования кинетической энергии поезда.