Монографії кафедри ФКОНВС

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Особенности развития специальной выносливости и скоростно-силовых качеств высококвалифицированных спортсменок, специализирующихся в спортивном командном фитнесе
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2018) Атаманюк, Светлана Ивановна; Атаманюк, Світлана Іванівна; Atamanyuk, Svitlana I.
    UK: У монографії підкреслюється, що при побудові тренувальних занять спортсменок високої кваліфікації необхідно враховувати менструальний цикл спортсменок. Менструальний цикл різної тривалості пропонується ототожнювати з мезоциклами. Переважна спрямованість складових микроциклов заснована на функціональних можливостях спортсменок. Впровадження запропонованого нами планування тренувального процесу з урахуванням індивідуального підходу дозволило значно підвищити ефективність підготовки спортсменок високої кваліфікації і контролювати рівень їх фізичної підготовки для досягнення високих спортивних результатів. EN: The monograph emphasizes that when building training schedules, the menstrual cycle of athletes must be taken into account. The menstrual cycle of various durations is proposed to be identified as mesocycles. The predominant focus of the components of microcycles is based on the functional capabilities of athletes. The implementation of the proposed training planning process, taking into account the individual approach, resulted in significant increase of the training efficiency of the highly qualified athletes and to control their level of physical fitness to achieve high sports results. RU: В монографии подчеркивается, что при построении тренировочных занятий спортсменок высокой квалификации необходимо учитывать менструальный цикл спортсменок. Менструальный цикл различной продолжительности предлагается отождествлять с мезоциклами. Преимущественная направленность составляющих микроциклов основана на функциональных возможностях спортсменок. Внедрение предложенного нами планирования тренировочного процесса с учетом индивидуального подхода позволило значительно повысить эффективность подготовки спортсменок высокой квалификации и контролировать уровень их физической подготовки для достижения высоких спортивных результатов.
  • Item
    Повышение физической и функциональной подготовленности спортсменов, которые занимаются академической греблей
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2019) Рімар, Юрій Іванович; Римар, Юрий Иванович; Rimar, Yuriy I.
    UK: У монографії підкреслюється, що при побудові тренувальних занять з початківцями спортсменами, основна увага повинна приділятися збільшенню головним чином обсягу, а не інтенсивності тренувальних навантажень, інші фахівці вказують на необхідність вже на першому році занять домагатися чіткого виконання окремих елементів техніки, дотримання правильної форми рухів, треті пов'язують ефективність початкової підготовки виключно з кількістю придбаних рухових умінь і навичок, з розвитком фізичних здібностей, четверті акцентують увагу на тому, що особливістю планування окремих занять на першому етапі багаторічного вдосконалення є їх комплексність, більшою мірою відповідає психічним і функціональним особливостям дітей. EN: The monograph emphasizes that when building training sessions with novice athletes, the main attention should be paid to increasing mainly the volume rather than the intensity of training loads, other experts point out the need for the first year of training to achieve clear implementation of individual elements of the technique, observing the correct form of movements, still others relate the effectiveness of initial training exclusively to the number of acquired motor skills and the development of physical abilities; fourth emphasize that the peculiarity of planning individual classes at the first stage of long-term improvement is their complexity, which is more consistent with the mental and functional characteristics of children. RU: В монографии подчеркивается, что при построении тренировочных занятий с начинающими спортсменами, основное внимание должно отводиться увеличению главным образом объема, а не интенсивности тренировочных нагрузок, другие специалисты указывают на необходимость уже на первом году занятий добиваться четкого выполнения отдельных элементов техники, соблюдения правильной формы движений, третьи связывают эффективность начальной подготовки исключительно с количеством приобретенных двигательных умений и навыков, с развитием физических способностей, четвертые акцентируют внимание на том, что особенностью планирования отдельных занятий на первом этапе многолетнего совершенствования является их комплексность, в большей степени соответствующая психическим и функциональным особенностям детей.
  • Item
    Формування технічного мислення майбутніх бакалаврів машинобудування у процесі фахової підготовки
    (Запорізький національний технічний університет, 2017) Терьохіна, Ольга Леонідівна; Terehina, Olga L.; Терёхина, Ольга Леонидовна
    UK: У монографії розглянуто проблему формування технічного мислення у майбутніх бакалаврів машинобудування та здійснено теоретичне обґрунтування й експериментальну перевірку організаційно-педагогічних умов, що забезпечують її вирішення в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-машинобудівників.Експериментально доведено ефективність структурно-функціональної моделі й розроблених організаційно-педагогічних умов формування технічного мислення майбутніх бакалаврів машинобудування.EN: In the monograph the problem of formation of technical thinking at future bachelors of mechanical engineering is considered and theoretical justification and experimental check of organizational and pedagogical conditions which provide its decision in the course of vocational training of future engineers-mechanicians is carried out. The efficiency of structurally functional model and the developed organizational and pedagogical conditions of formation of technical thinking of future bachelors of mechanical engineering is experimentally proved. RU: В монографии рассмотрена проблема формирования технического мышления у будущих бакалавров машиностроения и осуществлено теоретическое обоснование и экспериментальная проверка организационно-педагогических условий, которые обеспечивают ее решение в процессе профессиональной подготовки будущих инженеров-машиностроителей. Экспериментально доказана эффективность структурно-функциональной модели и разработанных организационно-педагогических условий формирования технического мышления будущих бакалавров машиностроения.