Розробка комп’ютерної системи для гри в шахи у реальному часі

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет «Запорізька політехніка»

Abstract

UK: Гра в шахи в реальному часі з мультиплеєром є цікавою та технічно насиченою задачею у сфері розробки ігор на Unity. Щоб реалізувати повноцінну взаємодію між двома гравцями, необхідно забезпечити точну синхронізацію ігрового процесу: передавання ходів, оновлення стану дошки на обох клієнтах і контроль за правильністю черговості дій. Для цього використовується Photon — зручний інструмент для реалізації мультиплеєру, який спрощує обмін даними між гравцями та дозволяє уникнути складного налаштування мережевої логіки. Доступність таких технологій дозволяє швидко створити інтерактивну гру, у яку можуть грати люди з різних куточків світу. Реалізація гри у реальному часі ускладнюється такими факторами, як обробка одночасних дій, збереження коректного стану гри при нестабільному з’єднанні або виході гравця, а також забезпечення плавного користувацького досвіду. Основними перевагами цього рішення є простота гри, швидке підключення до партії, зручний інтерфейс та можливість змагатися з реальними суперниками у режимі онлайн. EN: Real-time multiplayer chess is an engaging and technically rich challenge in the field of game development with Unity. To create a seamless interaction between two players, it’s necessary to ensure accurate synchronization of the game process: transmitting moves, updating the board state on both clients, and enforcing the correct turn order. For this purpose, Photon is used — a convenient tool for implementing multiplayer functionality, which simplifies data exchange between players and eliminates the need for complex network setup. The availability of such technologies makes it possible to quickly create an interactive game that people from around the world can enjoy. Developing a real-time chess game comes with challenges such as handling simultaneous actions, maintaining a consistent game state during unstable connections or when a player leaves, and ensuring a smooth user experience. The main advantages of this solution are its ease of use, quick matchmaking, user- friendly interface, and the ability to compete against real opponents online.

Description

Рогач О.В. Розробка комп’ютерної системи для гри в шахи у реальному часі: бакалаврська робота, спеціальність 123 «Комп'ютерна інженерія» / О.В. Рогач — Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2025. — 96 c.

Citation