Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри А, ТД та ГЕУ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри А, ТД та ГЕУ by Author "Horlach, Serhii G."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Визначення впливу підвищеного тиску повітря від привідного компресора на техніко-економічні показники 4-тактного бензинового двигуна(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Горлач, Сергій Геннадиевич; Horlach, Serhii G.; Горлач, Сергей ГеннадійовичUK: Обрано 4-тактний бензиновий двигун з привідним компресором, який разом зі зміною коефіцієнта стиснення дозволяє отримати поліпшені експлуатаційні та ефективні показники чотиритактного ДВЗ з іскровим запалюванням: ефективна потужність збільшилась на 34,9 %, крутний момент збільшився на 34,8 % при збільшенні витрати палива на 2,2 % в порівнянні з базовими характеристиками. EN: A 4-stroke gasoline engine with a supercharger was chosen, which together with a change in the compression ratio allows obtaining improved performance and efficiency of a four-stroke internal combustion engine with spark ignition: effective power increased by 34.9%, torque increased by 34.8% with increasing fuel consumption by 2.2% compared to the basic characteristics. RU: Выбран 4-тактный бензиновый двигатель с приводным компрессором, который вместе с изменением коэффициента сжатия позволяет получить улучшенные эксплуатационные и эффективные показатели четырехтактного ДВС с искровым зажиганием: эффективная мощность увеличилась на 34,9%, крутящий момент увеличился на 34,8% при увеличении расхода топлива на 2,2% по сравнению с базовыми характеристиками.