Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри А, ТД та ГЕУ

Permanent URI for this collectionhttps://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/2524

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 63
  • Item
    Рядний 4-циліндровий дизель потужністю 135 кВт при 2450 хв-1 для вантажного автомобіля
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2025) Черевко, Артур Вадимович; Cherevko, Artur V.
    UK: В бакалаврській дипломній роботі виконано проєктування рядного 4-циліндрового дизеля потужністю 135 кВт при 2450 хв-1 для вантажного автомобіля. При конструюванні двигуна прийнято технічні рішення за зразком двигуна Д-245. EN: In the bachelor's thesis, the design of an in-line 4-cylinder diesel engine with a capacity of 135 kW at 2450 min-1 for a truck was carried out. When designing the engine, technical solutions were adopted based on the D-245 engine.
  • Item
    Газовий 4-циліндровий двигун потужністю 65 кВт при 6200 хв-1 для легкового автомобіля
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2025) Туран, Альпер; Turan, Alper
    UK: В бакалаврській дипломній роботі виконано проєктування газового 4-циліндрового двигун потужністю 65 кВт при 6200 хв-1 для легкового автомобіля. При конструюванні двигуна прийнято технічні рішення за зразком двигуна МеМЗ-317. EN: In the bachelor's thesis, a 4-cylinder gas engine with a capacity of 65 kW at 6200 min-1 for a passenger car was designed. When designing the engine, technical solutions were adopted based on the MeMZ-317 engine.
  • Item
    Рядний 3-циліндровий дизель повітряного охолодження потужністю 51 кВт при 2300 хв-1 для трактора
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2025) Трошин, Владислав Ігорович; Troshin, Vladyslav I.
    UK: В кваліфікаційній роботі бакалавра розроблено проєкт рядного 3-циліндрового дизельного двигуна внутрішнього згорання потужністю 51 кВт при 2300 хв-1. Двигун 4-тактний, з газотурбінним наддувом, призначається для приводу трактора. При конструюванні двигуна прийнято технічні рішення за зразком двигуна Д-130Т. EN: In the bachelor's qualification work, a project of an in-line 3-cylinder diesel internal combustion engine with a capacity of 51 kW at 2300 min-1 was developed. The engine is 4-stroke, with turbocharging, and is intended for driving a tractor. When designing the engine, technical solutions were adopted based on the D-130T engine.
  • Item
    V-подібний 6-циліндровий дизель потужністю 170 кВт при 2100 хв-1 для вантажного автомобіля
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2025) Сосницький, Микита Сергійович; Sosnitsky, Mykyta S.
    UK: В кваліфікаційній роботі бакалавра розроблено проєкт V-подібного 6-циліндрового дизельного двигуна внутрішнього згорання потужністю 170 кВт при 2100 хв-1. Двигун 4-тактний, з газотурбінним наддувом, призначається для приводу вантажного автомобіля. При конструюванні двигуна прийнято технічні рішення за зразком двигуна ЯМЗ-236НЕ2. EN: In the bachelor's qualification work, a project of a V-shaped 6-cylinder diesel internal combustion engine with a capacity of 170 kW at 2100 min-1 was developed. The engine is 4-stroke, with gas turbine supercharging, and is intended for driving a truck. When designing the engine, technical solutions were adopted based on the YaMZ-236NE2 engine.
  • Item
    Бензиновий 4-циліндровий двигун потужністю 105 кВт при 5000 хв-1 для автомобіля підвищеної прохідності
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2025) Лисенко, Владислав Євгенович; Lysenko, Vladyslav Ye.
    UK: В кваліфікаційній роботі бакалавра розроблено проєкт бензинового двигуна номінальною потужністю 105 кВт при 5000 хв-1. Двигун рядний, 4-тактний, 4-циліндровий, атмосферний, призначається для приводу автомобіля підвищеної прохідності. При конструюванні двигуна прийнято технічні рішення за зразком двигуна ЗМЗ-409. EN: In the bachelor's qualification work, a design of a gasoline engine with a rated power of 105 kW at 5000 min-1 was developed. The engine is in-line, 4-stroke, 4-cylinder, atmospheric, intended for driving an off-road vehicle. When designing the engine, technical solutions were adopted based on the ZMZ-409 engine.
  • Item
    Бензиновий 4-циліндровий двигун потужністю 57 кВт при 5800 хв-1 для легкового автомобіля
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2025) Коробчук, Нікіта Сергійович; Korobchuk, Nikita S.
    UK: В кваліфікаційній роботі бакалавра розроблено проєкт бензинового двигуна номінальною потужністю 57 кВт при 5800 хв-1. Двигун рядний, 4-тактний, 4-циліндровий, атмосферний, призначається для приводу легкового автомобіля. При конструюванні двигуна прийнято технічні рішення за зразком двигуна ВАЗ-2110. EN: In the bachelor's qualification work, a design of a gasoline engine with a rated power of 57 kW at 5800 min-1 was developed. The engine is in-line, 4-stroke, 4-cylinder, atmospheric, intended for driving a passenger car. When designing the engine, technical solutions were adopted based on the VAZ-2110 engine.
  • Item
    Бензиновий 4-циліндровий двигун потужністю 54 кВт при 5700 хв-1 для легкового автомобіля
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2025) Зайцев, Микита Павлович; Zaitsev, Mykyta P.
    UK: Згідно до теми дипломного проєкту, розробляється бензиновий 4-циліндровий двигун для легкового автомобіля потужністю 54 кВт при 5700 хв-1. При конструюванні двигуна спираємось на конструкцію двигуна – МеМЗ-307. EN: According to the topic of the diploma project, a 4-cylinder gasoline engine for a passenger car with a power of 54 kW at 5700 min-1 is being developed. When designing the engine, we rely on the design of the MeMZ-307 engine.
  • Item
    Дослідження впливу конструкційного матеріалу шатуна на його масогабаритні показники
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Шиленко, Данііл Станіславович; Shilenko, Daniil S.
    UK: В роботі вирішено важливу актуальну проблему дослідження впливу конструкційного матеріалу шатуна 4-тактного ДВЗ на його масогабаритні показники. Заміна сталі на алюмінієвий або титановий сплав дозволяє зменшити масу шатуна до 30 %, що дозволяє зменшити сили інерції, діючі на кривошипно-шатунний механізм. Це позитивно впливає на прийомистість двигуна, що особливо важливо для спортивних автомобілів. EN: The work solves an important current problem of studying the influence of the structural material of the connecting rod of a 4-stroke internal combustion engine on its mass and dimensions. Replacing steel with aluminum or titanium alloy allows you to reduce the mass of the connecting rod by up to 30%, which allows you to reduce the inertia forces acting on the crank mechanism. This has a positive effect on the engine's acceleration, which is especially important for sports cars.
  • Item
    Дослідження впливу зменшення маси поршня на характеристики бензинового двигуна
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Слоневський, Тихон Феліксович; Slonevsky, Tikhon F.
    UK: В роботі вирішено важливу актуальну проблему дослідження впливу маси поршня 4-тактного ДВЗ на його характеристики. Зменшення маси поршня дозволяє зменшити сили інерції, що діють в циліндропоршневій групі та кривошипно-шатунному механізмі, підвищити рівномірність обертання колінчастого вала двигуна та знизити навантаження в парах тертя. Це дає можливість підвищити номінальні оберти колінчастого вала та збільшити ефективні показники ДВЗ. EN: The work solves an important current problem of studying the influence of the piston mass of a 4-stroke internal combustion engine on its characteristics. Reducing the piston mass allows you to reduce the inertia forces acting in the cylinder-piston group and the crank mechanism, increase the uniformity of rotation of the engine crankshaft and reduce the load on the friction pairs. This makes it possible to increase the nominal crankshaft speed and increase the effective performance of the internal combustion engine.
  • Item
    Підвищення зносостійкості кривошипно-шатунного механізму двигуна Peugeot
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Пащенко, Сергій Анатолійович; Pashchenko, Serhiy A.
    UK: В дипломній роботі розглянуте актуальне питання: підвищення зносостійкості пари «розпірне напівкільце – щока другої корінної шийки» колінчастого валу двигуна Peugeot ЕВ2. EN: The master’s thesis considers a relevant issue: increasing the wear resistance of the pair “spacer half ring – cheek of the second main journal” of the crankshaft of the Peugeot EV2 engine.
  • Item
    Вплив кута розвалу між блоками циліндрів V-подібного двигуна на запас міцності колінчастого валу
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Водяний, Віталій Володимирович; Vodyanyi, Vitaly V.
    UK: В роботі вирішено важливу актуальну проблему дослідження впливу кута розвалу циліндрів (кута між осями циліндрів) V-подібного двигуна на запас міцності його колінчастого валу. Розраховані показники запасу міцності елементів колінчастого валу (корінної шийки, шатунної шийки, щоки) двигуна Yamaha XV250 з кутом розвалу циліндрів 50 … 90 град. EN: The work solves an important current problem of studying the influence of the cylinder camber angle (the angle between the cylinder axes) of a V-shaped engine on the safety margin of its crankshaft. The safety margin indicators of the crankshaft elements (main journal, connecting rod journal, cheek) of the Yamaha XV250 engine with a cylinder camber angle of 50 ... 90 degrees are calculated.
  • Item
    Вплив присадки метану до паливо-повітряної суміші на енергоекономічні показники бензинового двигуна внутрішнього згоряння
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Гвоздик, Олександр Олександрович; Gvozdyk, Oleksandr O.
    UK: Мета роботи – визначити вплив присадки метану до паливо-повітряної суміші на енергоекономічні показники бензинового двигуна внутрішнього згоряння. Об’єкт дослідження – чотиритактний бензиновий двигун внутрішнього згорання, що працює на бензині, на метані або суміші палив «бензин-метан» різних пропорцій. Предмет дослідження – енергоекономічні показники бензинового двигуна внутрішнього згорання, що працює на бензині, на метані або суміші палив «бензин-метан» різних пропорцій. EN: The purpose of the work is to determine the effect of adding methane to the fuel-air mixture on the energy-economic performance of a gasoline internal combustion engine. The object of the study is a four-stroke gasoline internal combustion engine running on gasoline, methane, or a gasoline-methane fuel mixture of various proportions. The subject of the study is the energy-economic performance of a gasoline internal combustion engine running on gasoline, methane, or a gasoline-methane fuel mixture of various proportions.
  • Item
    Дослідження впливу рівня форсування на запас надійності деталей кривошипно-шатунного механізму бензинового 4-тактного двигуна для спортивного автомобіля
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Бараннік, Олександр Валентинович; Barannik, Oleksandr V.
    UK: На підставі уточненої, з урахуванням застосування зріджених вуглеводневих газів, фізико-математичної моделі робочого циклу ДВЗ другого рівня, розроблена методика визначення коефіцієнта витіснення повітря газовим паливом. Дана методика, дозволяє більш точно визначати циклове наповнення при використанні газових палив. Випробуваний алгоритм визначення оптимального кута випередження запалювання по положенню піку тиску щодо верхньої мертвої точки положення поршня. EN: Based on the refined, taking into account the use of liquefied hydrocarbon gases, physical and mathematical second-level model of the working cycle of the internal combustion engine, a method for determining the air displacement coefficient by gas fuel has been developed. This method allows for more accurate determination of the cyclic filling when using gas fuels. An algorithm for determining the optimal ignition advance angle by the position of the pressure peak relative to the top dead center of the piston position has been tested.
  • Item
    Рядний 6-циліндровий дизель потужністю 125 кВт при 1600 хв-1 для привода генератора
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Пащенко, Сергій Анатолійович; Pashchenko, Serhiy A.
    UK: В кваліфікаційній роботі бакалавра розроблено проект дизельного двигуна номінальною потужністю 125 кВт при 1600 хв-1. Двигун рядний, 6-циліндровий, призначається для приводу електрогенератора потужністю до 110 кВт. Двигун має низький ступінь газотурбінного наддуву (πк = 1,35), що дозволяє збільшити його моторесурс у порівнянні з високофорсованими двигунами. EN: In the bachelor's qualification work, a project of a diesel engine with a nominal power of 125 kW at 1600 min-1 was developed. The in-line, 6-cylinder engine is intended to drive an electric generator with a power of up to 110 kW. The engine has a low degree of turbocharging (πк = 1.35), which allows to increase its engine life in comparison with high-force engines.
  • Item
    Бензиновий 4-циліндровий двигун потужністю 70 кВт при 5700 хв-1 для легкового автомобіля
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Демянков, Віталій Олегович; Demyankov, Vitaly O.
    UK: В роботі виконано проектування бензинового 4-тактного 4-циліндрового двигуна потужністю 70 кВт при 5700 хв-1 для легкового автомобіля. Розроблено складальні креслення двигуна. Розраховано систему живлення двигуна з розподіленим впорскуванням, яка забезпечує якісне сумішоутворення і відповідність сучасним екологічним вимогам. Виконано тепловий і динамічний розрахунки двигуна. Розраховано індикаторні та ефективні показники двигуна; сили, діючі в кривошипно-шатунному механізмі, на корінні та шатунні шийки; крутні моменти на колінчастому валі. Розраховано на міцність верхнє компресійне поршневе кільце. Розраховано позитивний зазор в замку поршневого кільця. EN: In the diploma, the design of a gasoline 4-stroke 4-cylinder engine with a power of 70 kW at 5700 min-1 for a passenger car was performed. Assembly drawings of the engine have been developed. An engine power system with distributed injection has been calculated, which ensures high-quality mixture formation and compliance with modern environmental requirements. Thermal and dynamic calculations of the engine were performed. The indicator and effective indicators of the engine are calculated; forces acting in the crank-connecting mechanism, on the root and connecting rod neck; torques on the crankshaft. The upper compression piston ring is designed for strength. The positive clearance in the piston ring lock is calculated.
  • Item
    Проєктування переднього гальмівного механізму автомобіля категорії М1 вагою 1270 кг
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Талан, Марко; Talan, Marko
    UK: У бакалаврській випускної роботі наведено вирішення інженерно-технічного завдання щодо обґрунтування конструктивних параметрів переднього гальмівного механізму автомобіля категорії М1 вагою 1270 кг. EN: In the bachelor's graduation thesis, the solution to the engineering and technical task of substantiating the design parameters of the front brake mechanism of the M1 category car with a weight of 950 kg is given.
  • Item
    Проєктування заднього моста автомобіля категорії М1
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Сіланов, Михайло; Silanov, Mykhailo
    UK: У бакалаврській випускної роботі наведено вирішення інженерно-технічного завдання щодо обґрунтування конструктивних параметрів заднього моста автомобіля категорії М1. EN: In the bachelor's graduation thesis, the solution to the engineering and technical task of substantiating the design parameters of rear axle of the M1 category car.
  • Item
    Проєктування переднього гальмівного механізму автомобіля категорії М1 вагою 950 кг
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Журібіда, Ілля; Zhuribida, Ilya
    UK: У бакалаврській випускної роботі наведено вирішення інженерно-технічного завдання щодо обґрунтування конструктивних параметрів переднього гальмівного механізму автомобіля категорії М1 вагою 950 кг. EN: In the bachelor's graduation thesis, the solution to the engineering and technical task of substantiating the design parameters of the front brake mechanism of the M1 category car with a weight of 950 kg is given.
  • Item
    Проєктування задньої підвіски автомобіля категорії М2
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Ліньков, Микита; Linkov, Nikita
    UK: У бакалаврській випускної роботі наведено вирішення інженерно-технічного завдання щодо обґрунтування конструктивних параметрів задньої підвіски автомобіля категорії М2. EN: The bachelor's thesis presents a solution to the engineering and technical task of substantiating the design parameters of the rear suspension of a car of category M2.
  • Item
    Проєктування задньої підвіски автомобіля категорії М1
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Баранов, Олександр; Baranov, Oleksandr
    UK: У бакалаврській випускної роботі наведено вирішення інженерно-технічного завдання щодо обґрунтування конструктивних параметрів задньої підвіски автомобіля категорії М1. EN: The bachelor's thesis presents a solution to the engineering and technical task of substantiating the design parameters of the rear suspension of a car of category M1.