Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л by Author "Grynchak, Angelina O."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Магістерська робота на тему: «Удосконалення конкурентної стратегії торговельного підприємства з використанням інструментів традиційного та цифрового маркетингу»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Гринчак, Ангеліна Олегівна; Grynchak, Angelina O.; Гринчак, Ангелина ОлеговнаUK: В роботі, на основі дослідження підходів до сутності категорії «конкурентна стратегія», їх класифікації, систематизації визначень та методик розробки конкурентних стратегій запропоновано власний алгоритм удосконалення конкурентної стратегії торговельного підприємства на основі поєднання класичних та цифрових інструментів маркетингу. Запропоновано шляхи удосконалення конкурентної стратегії підприємства на основі формування додаткової цінності під час обслуговування споживачів на основі маркетингу, логістики та технологій. EN: The paper, based on the study of approaches to the essence of the category "competitive strategy", their classification, systematization of definitions and methods of developing competitive strategies proposed its own algorithm for improving the competitive strategy of a trading company based on a combination of classical and digital marketing tools. Ways to improve the competitive strategy of the enterprise based on the formation of added value in customer service based on marketing, logistics and technology. RU: В работе, на основе исследования подходов к сущности категории «конкурентная стратегия», их классификации, систематизации определений и методик разработки конкурентных стратегий, предложен собственный алгоритм усовершенствования конкурентной стратегии торгового предприятия на основе объдинения классических и цифровых инструментов маркетинга. Предложены пути усовершенствования конкурентной стратегии предприятия на основе формирования дополнительной ценности во время обслуживания потребителей на основе маркетинга, логистики и технологий.