Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 47
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення товарної політики ІТ-підприємства на основі стратегічного аналізу(Запорізький національний технічний університет, 2017) Сєргєєв, Іван Андрійович; Sergeev, Ivan A.; Сергеев, Иван АндреевичUK: У магістерській роботі розглядається круг питань, пов’язаних з удосконаленням товарної політики ІТ-підприємства на основі стратегічного аналізу. В роботі розглянуто теоретико-методичні основи формування маркетингової товарної політики підприємства; досліджено передумови удосконалення товарної політики ТОВ «TrafficDNA»; розроблено рекомендації щодо удосконалення складових товарної політики IT-компанії на основі стратегічного аналізу EN: In the master's work the range of issues related to the improvement of the IT-enterprise commodity policy based on strategic analysis is considered. In work theoretical-methodical bases of formation of the marketing commodity policy of the enterprise are considered; the preconditions of improvement of the commodity policy of LLC «TrafficDNA» are investigated; Recommendations are developed to improve the components of the IT policy of the company based on strategic analysis. RU: В магистерской работе рассматривается круг вопросов, связанных с усовершенствованием товарной политики ІТ-предприятия на основе стратегического анализа. В работе рассмотрены теоретико-методические основы формирования маркетинговой товарной политики предприятия; исследованы предпосылки усовершенствования товарной политики ООО «TrafficDNA»; разработаны рекомендации по усовершенствованию составляющих товарной политики IT-компании на основе стратегического анализа.Item Удосконалення конкурентної стратегії інтернет-компанії з використанням інструментів маркетингу(Запорізький національний технічний університет, 2017) Державіна, Дар'я Михайлівна; Derzhavina, Darja M.; Державина, Дарья МихайловнаUK: У магістерській роботі розглянуто теоретичні основи формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства, запропоновано класифікацію моделей оплати за Інтернет-рекламу в залежності від виду цільової дії та визначено їх зміст, проаналізовано бізнес-портфель компанії «ClickDealer», рекомендовано напрямки удосконалення конкурентної стратегії інтернет-компанії «ClickDealer» з використанням інструментів стратегічного маркетингу EN: Master thesis examines the theoretical foundations for the formation of enterprise marketing competitive strategy, proposes a classification of payment models for Internet advertising depending on the type of targeted action and determines their content, the business portfolio of “ClickDealer” is analyzed, directions for improving the competitive strategy of the Internet company “ClickDealer” using strategic marketing instruments are recommended RU: В магистерской работе рассмотрены теоретические основы формирования маркетинговой конкурентной стратегии предприятия, предложена классификация моделей оплаты за Интернет-рекламу в зависимости от вида целевого действия и определено их содержание, проанализирован бизнес-портфель компании «ClickDealer», рекомендованы направления усовершенствования конкурентной стратегии интернет-компании «ClickDealer» с использованием инструментов стратегического маркетингаItem Формування корпоративного бренду ІТ-підприємства(Запорізький національний технічний університет, 2017) Парій, Марія Олегівна; Parii, Mariia О.; Парий, Мария ОлеговнаUK: У роботі розкрито теоретико-методичні основи, проаналізовано передумови та особливості, розроблено рекомендації щодо формування корпоративного бренду ТОВ «ІНКОД 2015» на ринку інформаційних технологій. Запропоновано авторське визначення структури корпоративного бренду ІТ-підприємства та розроблено комплекс заходів комунікаційної політики для ринку інформаційних технологій. EN: The theoretical and methodical foundations are analyzed, the preconditions and features are analyzed, recommendations for the formation of the corporate brand of INCOD 2015 LLC in the market of information technologies are developed. The author's definition of the structure of the corporate brand of the IT enterprise is proposed and a set of communication policy measures for the information technology market is developed. RU: В работе раскрыты теоретико-методические основы, проанализированы предпосылки и особенности, разработаны рекомендации по формированию корпоративного бренда ООО «ИНКОД 2015» на рынке информационных технологий. Предложено авторское определение структуры корпоративного бренда IТ-предприятия и разработан комплекс маркетинговых коммуникаций для рынка информационных технологий.Item Удосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства на основі клієнтоорієнтованого підходу(Запорізький національний технічний університет, 2017) Рясна, Галина Володимирівна; Riasna, Galyna V.; Рясна, Галина ВладимировнаUK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з визначенням сутності, формуванням та оцінкою ефективності маркетингової стратегії. А також з особливостями впровадження клієнтоорієнтованого підходу при удосконаленні стратегії маркетингу. Обгрунтовано необхідність сегментації клієнтів як передумови впровадження клієнтоорієнтованого підходу та окреслено конкретні заходи з удосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства з орієнтацією на потреби клієнтів. EN: The paper deals with a range of issues related to the definition of the essence, the formation and evaluation of the effectiveness of the marketing strategy. And also with the peculiarities of implementing a client-oriented approach in improving the marketing strategy. The necessity of segmentation of clients as a precondition of the introduction of a client-oriented approach is substantiated and concrete measures on improvement of marketing strategy of an advertising agency oriented to the needs of clients are outlined. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с определением сущности, формированием и оценкой эффективности маркетинговой стратегии. А также с особенностями внедрения клиентоориентированного подхода при совершенствовании стратегии маркетинга. Обоснована необходимость сегментации клиентов, как предпосылка внедрения клиентоориентированного подхода и намечены конкретные меры по совершенствованию стратегии маркетинга рекламного агентства с ориентацией на потребности клиентов.Item Удосконалення маркетингової стратегії підприємства банківської сфери в контексті сучасної парадигми маркетингу(Запорізький національний технічний університет, 2017) Кунчева, Кристина Сергіївна; Kuncheva, Kristina S.; Кунчева, Кристина СергеевнаUK: У магістерській роботі розглянуто сутність маркетингових стратегій та інтегрованих маркетингових комунікацій як сучасної парадигми маркетингу, здійснено комплексний аналіз маркетингової стратегії ПАТ КБ «ПриватБанк», запропоновано систему інтегрованих маркетингових комунікацій для удосконалення маркетингової стратегії підприємства банківської сфери. EN: Master thesis examines the essence of marketing strategies and integrated marketing communications as a modern marketing paradigm, conducted a comprehensive analysis of the marketing strategy of KB “PrivatBank”, proposed a system of integrated marketing communications to improve the marketing strategy of banking enterprise. RU: В магистерской работе рассмотрена сущность маркетинговых стратегий и интегрированных маркетинговых коммуникаций как современной парадигмы маркетинга, проведен комплексный анализ маркетинговой стратегии ПАО КБ «ПриватБанк», предложена система интегрированных маркетинговых коммуникаций для усовершенствования маркетинговой стратегии предприятия банковской сферы.Item Дослідження впливу брендингу на підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємства(Запорізький національний технічний університет, 2017) Чорна, Наталія Олександрівна; Chorna, Nataliia О.; Чёрная, Наталия АлександровнаUK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з роллю брендингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємств аграрної галузі України з урахуванням особливостей їх оточення та ринкових умов. Досліджено чинники конкурентоспроможності аграрних підприємств, що здійснюють діяльність на ринках соняшника та зернових. Запропоновано та обґрунтовано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємства за рахунок брендингу. EN: The paper deals with a range of issues related to the branding and its influence at the improvement of competitiveness of enterprise in the agrarian sector of Ukraine, taking into account the characteristics of their environment and market conditions. The factors of competitiveness of agrarian enterprises at the markets of sunflower and cereals are investigated. Activities to improve the competitiveness of an agrarian enterprise based on branding were proposed and justified. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с ролью брендинга в повышении конкурентоспособности предприятий аграрной отрасли Украины с учетом особенностей их окружения и рыночных условий. Исследованы факторы конкурентоспособности аграрных предприятий, осуществляющих деятельность на рынках подсолнечника и зерновых. Предложены и обоснованы мероприятия по повышению конкурентоспособности аграрного предприятия на основе брендинга.Item Імплементація концепції соціально-етичного маркетингу холдингової компанії у промисловому регіоні(Запорізький національний технічний університет, 2017) Павлєєва, Олеся Віталіївна; Pavlieieva, Olesia V.; Павлеева, Олеся ВитальевнаUK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних із соціальною відповідальністю великого бізнесу. Розглянуто теоретичні основи застосування концепції соціально-етичного маркетингу у діяльності холдингових компаній різних галузей. Проаналізовано передумови та визначено можливості імплементації концепції соціально-етичного маркетингу у діяльність металургійного холдингу у південно-східному промисловому регіоні України. Запропоновано заходи щодо удосконалення діяльності ТОВ «Метінвест Холдинг» на основі концепції соціально-етичного маркетингу. EN: The paper deals with a range of issues related to the social responsibility of businesses. Theoretical bases of application of the social-ethical marketing concept in the activity of holding companies of different branches are considered. The prerequisites and the possibilities of implementing of the social-ethical marketing concept in the activity of the metallurgical holding in the southeast industrial region of Ukraine are analyzed and determined. Activities to improve business of Metinvest Holding LLC on the basis of the social-ethical marketing concept are proposed. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с социальной ответственностью крупного бизнеса. Рассмотрены теоретические основы применения концепции социально-этического маркетинга в деятельности холдинговых компаний разных отраслей. Проанализированы предпосылки и определены возможности имплементации концепции социально-этического маркетинга в деятельность металлургического холдинга в юго-восточном промышленном регионе Украины. Предложены мероприятия по усовершенствованию деятельности ООО «Метинвест Холдинг» на основе концепции социально-этического маркетинга.Item Удосконалення стратегії просування агентства графічного дизайну з використанням технологій інтернет-маркетингу(Запорізький національний технічний університет, 2017) Левченко, Світлана Анатоліївна; Levchenko, Svitlana A.; Левченко, Светлана АнатольевнаUK: У магістерській роботі розглядається круг питань, пов’язаних з удосконаленням стратегії просування агентства графічного дизайну з використанням технологій інтернет-маркетингу. В роботі розглянуті теоретико-методичні засади удосконалення стратегії просування підприємства, здійснено аналіз передумов та розроблено рекомендації з удосконалення стратегії просування ТОВ «Great create» на основі технологій інтернет-маркетингу. EN: In the master's work, the range of issues related to the improvement of the strategy for promoting the graphic design agency using Internet marketing techniques is considered. The paper considers theoretical and methodological basis for improving the strategy of enterprise promotion, the analysis of the prerequisites and recommendations for improving the strategy of promoting "Great create" based on Internet marketing technologies. RU: В магистерской работе рассматривается круг вопросов, связанных с усовершенствованием стратеги продвижения агентства графического дизайна с использованием технологий интернет-маркетинга. В работе рассмотрены теоретико-методические основы совершенствования стратегии продвижения предприятия, осуществлен анализ предпосылок и разработаны рекомендации по совершенствованию стратегии продвижения ООО «Great create» на основе технологий интернет-маркетинга.Item Посилення ринкової позиції підприємства на засадах стратегічного маркетингу(Запорізький національний технічний університет, 2018) Биков, Вадим Вячеславович; Bykov, Vadim V.; Быков, Вадим ВячеславовичUK: Визначено сутність понять стратегія, стратегічна, ринкова позиція підприємства, виявлено і структуровано методи оцінки стратегічної позиції підприємства, оцінено конкуренцію та тенденції розвитку ринку кави України, проведено аналіз показників маркетингової діяльності ТОВ «Nestle-Україна» та оцінку його поточної стратегічної позиції, обґрунтовано напрямок стратегії розвитку підприємства та надано рекомендації щодо посилення його ринкової позиції. EN: The essence of the concepts of strategy, strategic, market position of the enterprise was determined, the methods of evaluating the strategic position of the enterprise were identified and structured, the competition and trends of the coffee market in Ukraine were evaluated, the analysis of indicators of marketing activities of LLC Nestle-Ukraine was done and its current strategic position was assessed, recommendations for development of the company and strengthening its market position were provided. RU: Определена сущность понятий стратегия, стратегическая, рыночная позиция предприятия, выявлены и структурированы методы оценки стратегической позиции предприятия, оценена конкуренция и тенденции развития рынка кофе Украины, проведен анализ показателей маркетинговой деятельности ООО «Nestle-Украина» и оценку его текущей стратегической позиции, обоснованно направление стратегии развития предприятия и даны рекомендации по усилению его рыночной позиции.Item Удосконалення маркетингової стратегії фінансової установи в умовах інклюзивної економіки(Запорізький національний технічний університет, 2018) Білецький, Іван Сергійович; Beletsky, Ivan S.; Билецкий, Иван СергеевичUK: У магістерській роботі розглядається круг питань, пов’язаних з удосконаленням маркетингової стратегії фінансової установи в умовах інклюзивної економіки. В роботі розглянуті теоретико-методичні основи удосконалення маркетингової стратегії, здійснено аналіз передумов та розроблено рекомендації з удосконалення стратегії маркетингу ПАТ «МетаБанк» в умовах інклюзивної економіки. EN: The master’s work addresses a range of issues related to improving the marketing strategy of a financial institution in an inclusive economy. The paper reviews the theoretical and methodological foundations for improving the marketing strategy, analyzes the prerequisites and develops recommendations for improving the marketing strategy of PJSC «MetaBank» in an inclusive economy. RU: В магистерской работе рассматривается круг вопросов, связанных с усовершенствованием маркетинговой стратегии финансового учреждения в условиях инклюзивной экономики. В работе рассмотрены теоретико-методические основы усовершенствования маркетинговой стратегии, осуществлен анализ предпосылок и разработаны рекомендации по усовершенствованию стратегии маркетинга ПАТ «МетаБанк» в условиях инклюзивной экономики.Item Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємства на В2В ринку(Запорізький національний технічний університет, 2018) Ассаул, Александр Костянтинович; Assaul, Olexander C.; Ассаул, Александр КонстантиновичUK: У магістерській роботі розглядається круг питань, пов’язаних із забезпеченням конкурентоспроможності підприємства на В2В ринку. В роботі розглянуті теоретико-методичні основи забезпечення конкурентоспроможності, здійснено аналіз передумов та розроблено рекомендації із забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «Техносинтез холдінг трейд» на В2В ринку. EN: The master's work addresses a range of issues related to ensuring the competitiveness of enterprises in the B2B market. The paper considers the theoretical and methodological foundations for ensuring competitiveness, analyzes the prerequisites and develops recommendations for ensuring the competitiveness of TOV “Tekhnosintez holding trade” on the B2B market. RU: В магистерской работе рассматривается круг вопросов, связанных с обеспечением конкурентоспособности предприятия на В2В рынке. В работе рассмотрены теоретико-методические основы обеспечения конкурентоспособности, осуществлен анализ предпосылок и разработаны рекомендации по обеспечению конкурентоспособности ТОВ «Техносинтез холдинг трейд» на В2В рынке.Item Формування конкурентної стратегії агропромислового підприємства(Запорізький національний технічний університет, 2018) Коваленко, Анастасія Юріївна; Kovalenco, Anastasia Yu.; Коваленко, Анастасия ЮрьевнаUK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з визначенням сутності, формуванням та оцінкою ефективності конкурентної стратегії. В роботі проведено аналіз аграрної галузі України та рівня конкуренції на ринку зернових Дніпропетровської області. Надано характеристику маркетингової діяльності ТОВ «Аристократ-Дніпро», розроблено конкурентну стратегію ТОВ «Аристократ-Дніпро» та оцінено її ефективність. EN: The paper deals with a range of issues related to the definition of the essence, the formation and evaluation of the effectiveness of a competitive strategy. The analysis of the agrarian sector of Ukraine and the level of competition in the grain market of the Dnipropetrovsk region is carried out. The description of marketing activity of «Aristocrat-Dnipro» Ltd is given, the competitive strategy of «Aristocrat-Dnipro» Ltd is developed and its efficiency is estimated. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с определением сущности, формированием и оценкой эффективности конкурентной стратегии. В работе проведен анализ аграрной отрасли Украины и уровня конкуренции на рынке зерновых Днепропетровской области. Охарактеризована маркетинговая деятельность ООО «Аристократ-Днипро», разработана конкурентная стратегия ООО «Аристократ- Днипро» и оценена ее эффективность.Item Удосконалення стратегії маркетингу регіональної телекомпанії(Запорізький національний технічний університет, 2018) Чеховська, Анжеліка Веліївна; Chekhovska, Angelica V.; Чеховская, Анжелика ВелиивнаUK: В роботі визначено сучасні підходи до визначення стратегії маркетингу, її змісту, видів та складових, показано особливості розробки та удосконалення стратегії маркетингу для телекомпанії. На основі проведеного дослідження передумов удосконалення стратегії маркетингу регіональної телекомпанії ЗНТРК «ТВ-5» визначено основні напрями та запропоновано заходи з її удосконалення та підвищення ефективності. EN: The paper shows the modern approaches to the definition of marketing strategy, its content, types and components, shows the features of the development and improvement of marketing strategies for telebroadcast company. On the basis of the conducted study of the prerequisites for improving the marketing strategy of the regional TV company ZNTRK TV-5, the main directions were identified and measures were proposed for its improvement and efficiency EN: В работе показаны современные подходы к определению стратегии маркетинга, ее содержанию, видов и составляющих, показано особенности разработки и усовершенствования стратегии маркетинга для телекомпании. На основе проведеного исследования предпосылок усовершенствования стратегии маркетинга региональной телекомпании ЗНТРК «ТВ-5» определены основные направления и предложены мероприятия по ее совершенствованию и повышению эффективности.Item Стратегічне маркетингове управління лояльністю споживачів(Запорізький національний технічний університет, 2018) Безверха, Вероніка Олегівна; Bezverkha, Veronika O.; Безверхая, Вероника ОлеговнаUK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з визначенням сутності, формуванням та оцінкою ефективності стратегічного маркетингового управління лояльністю споживачів Здійснено аналіз програм лояльністі ТОВ «Книгарня «Є»» та оцінено їх ефективність. Досліджено цільовий сегмент ТОВ «Книгарня «Є»». Надано пропозиції щодо впровадження стратегічного маркетингового управління лояльністю споживачів для ТОВ «Книгарня «Є»». EN: The paper deals with a range of issues related to the definition of the essence, the formation and evaluation of the effectiveness of strategic marketing management customer loyalty The analysis of the loyalty programs of "Bookmaker" E "Ltd. was evaluated and their effectiveness was evaluated. The target segment of LLC "Bookstore" E "is investigated. The proposals on implementation of strategic marketing management for consumer loyalty for «Knigarnya «Ye»» Ltd. are presented. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с определением сущности, формированием и оценкой эффективности стратегического маркетингового управления лояльностью потребителей. Осуществлен анализ программ лояльности ООО «Книгарня «Е»» и проведена оценка их эффективности. Исследован целевой сегмент ООО «Книгарня «Е»». Даны предложения по внедрению стратегического маркетингового управления лояльностью потребителей для ООО «Книгарня «Е»».Item Удосконалення конкурентної стратегії підприємства харчової промисловості(Запорізький національний технічний університет, 2018) Борнікова, Марія Валеріївна; Bornikova, Mariya V.; Борникова, Мария ВалерьевнаUK: В роботі визначені методичні підходи до визначення сутності поняття «конкурентна стратегія», запропоновано нове змістовне наповнення цього поняття, розглянуто підходи до класифікації та алгоритм формування конкурентної стратегії, проведено дослідження конкуренції на ринку хлібобулочних виробів м. Запоріжжя, визначено поточну конкурентну стратегія ГК «Хлібодар», запропоновано рекомендації щодо удосконалення конкурентної стратегії ГК «Хлібодар» та пропозиції щодо формування товарного асортименту. EN: The work identifies methodological approaches to defining the essence of the notion “competitive strategy”, proposes a new substantive content of this concept, considers approaches to the classification and algorithm for forming a competitive strategy, studies competition at the market of bakery products in Zaporozhye, defines the current competitive strategy of Khlebodar Group , proposed recommendations for improving the competitive strategy of the GC "Khlebodar" and proposals for the formation of the product range. RU: В работе определены методические подходы к определению сущности понятия «конкурентная стратегия», предложено новое содержательное наполнение этого понятия, рассмотрены подходы к классификации и алгоритм формирования конкурентной стратегии, проведено исследование конкуренции на ринке хлебобулочных изделий г. Запорожья, определено текущею конкурентную стратегию ГК «Хлебодар», предложены рекомендации по усовершенствованию конкурентной стратегии ГК «Хлебодар» и предложения по формированию товарного ассортимента.Item Удосконалення маркетингової діяльності підприємства олійно-жирової промисловості(Запорізький національний технічний університет, 2018) Самофалова-Зоріна, Аліна Артемівна; Samofalova-Zorina, Alina A.; Самофалова-Зорина, Алина АртемовнаUK:В роботі визначено сучасні підходи до організації та удосконалення маркетингової діяльності та дано її уточнене поняття, проаналізована діяльність підприємства виробника соняшникової олії та запропоновано рекомендації щодо її удосконалення. EN: The paper identifies modern approaches to the organization and improvement of marketing activities and gives its refined concept, it was analyze the activity of the manufacturer of sunflower oil and offers recommendations for its improvement. RU: В работе определены современные подходы к организации и совершенствованию маркетинговой деятельности и дано ее уточнённое понятие, проанализирована деятельность предприятия производителя подсолнечного масла и предложены рекомендации по ее усовершенствованию.Item Удосконалення організації збутової діяльності підприємства харчової промисловості.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Ніщук, Аліна Русланівна; Nichuk, Alina R.; Нищук, Алина РуслановнаUK: В роботі з’ясовано підходи до визначення категорії «збутова діяльність підприємства», методичні підходи до її організації та удосконалення на основі чого запропоновано власний підхід до організації ефективної системи збуту. На основі запропонованого підходу досліджено передумови удосконалення організації збутової діяльності підприємства виробника в харчовій промисловості та розроблено рекомендації на засадах маркетингу та логістики. EN: In the work the approaches to definition of the category "sales activity of the enterprise", methodical approaches to its organization and improvement on the basis of which propose its own approach to the organization of an effective sales system. On the basis of the proposed approach, the prerequisites for improving the organization of marketing activities of the producer's enterprise in the food industry were investigated, and recommendations on the principles of marketing and logistics were developed. RU: В работе определены подходы к определению категории «сбытовая деятельность предприятия», методические подходы к ее организации и совершенствованию, на основе чего предложен собственный подход к организации эффективной системы сбыта. На основе предложенного подхода исследованы предпосылки совершенствования организации сбытовой деятельности предприятия производителя в пищевой промышленности и разработаны рекомендации на основах маркетинга та логистики.Item Удосконалення збутової діяльності промислового підприємства на засадах логістики(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Мотренко, Микита Олександрович; Motrenko, Nikita; Мотренко, Никита АлександровичUK: У дипломній роботі розглядається круг питань, пов’язаних з удосконаленням збутової діяльності промислового підприємства на засадах логістики. В роботі розглянуто теоретико-методичні основи збутової діяльності промислового підприємства на засадах логістики; досліджено передумови удосконалення збутової діяльності ПрАТ «Запорізький кабельний завод»; визначено напрями удосконалення збутової діяльності ПрАТ «Запорізький кабельний завод» на засадах логістики EN: The thesis deals with a range of issues related to improving the marketing activity of an industrial enterprise based on logistics. The theoretical and methodological bases of marketing activity of the industrial enterprise on the principles of logistics are considered in the work; prerequisites for improving the sales activity of Zaporizhzhya Cable Plant PJSC; directions of improvement of marketing activity of PJSC "Zaporizhzhya Cable Plant" on the basis of logistics RU: В дипломной работе рассматривается круг вопросов, связанных с усовершенствованием сбытовой деятельности промышленного предприятия на основе логистики. В работе рассмотрены теоретико-методические основы сбытовой деятельности промышленного предприятия на основе логистики; исследованы предпосылки усовершенствования сбытовой деятельности ЧАО «Запорожский кабельный завод»; определены направления усовершенствования сбытовой деятельности ЧАО «Запорожский кабельный завод»Item Удосконалення стратегії просування підприємства малого бізнесу(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Наливайко, Тетяна Віталіївна; Nalyvaiko Tetiana; Наливайко, Татьяна ВитальевнаUK: В роботі розкрито теоретико-методичні основи розроблення стратегії просування. Розглянуто соціальний медіа маркетинг як інструмент стратегії просування. Проведено аналіз стратегії просування підприємства малого бізнесу на прикладі салону «Beauty Service». Проаналізовано поточну стратегію просування салону «Beauty Service». Надано рекомендації щодо удосконалення стратегії просування салону в соціальні мережі Instagram. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів EN: The paper reveals the theoretical and methodological foundations of developing a promotion strategy, considers social media marketing as a tool for a promotion strategy. An analysis of the strategy of promoting a small business on the example of the Beauty Service salon is carried out. The current strategy of promoting the Beauty Service salon is analyzed. Recommendations are given on improving the salon promotion strategy on the Instagram social network. Assessed the effectiveness of the proposed activities. RU: В работе раскрыты теоретико-методические основы разработки стратегии продвижения, рассмотрен социальный медиа маркетинг как инструмент стратегии продвижения. Проведен анализ стратегии продвижения предприятия малого бизнеса на примере салона «Beauty Service». Проанализирована текущая стратегия продвижения салона «Beauty Service». Даны рекомендации по усовершенствованию стратегии продвижения салона в социальной сети Instagram. Проведена оценка эффективности предложенных мероприятийItem Логістичне забезпечення діяльності рекламного агентства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Донець, Валерія Сергіївна; Donets, Valeriia; Донец, Валерия СергеевнаUK: В роботі розкрито теоретико-методичні основи логістичного забезпечення діяльності підприємства. Проведено аналіз логістичного забезпечення підприємства на ринку рекламних послуг (на прикладі ра «АДВ-Прінт»). Надано рекомендації щодо удосконалення логістичного забезпечення «АДВ-Прінт» EN: The work reveals the theoretical and methodological foundations of the logistics of the enterprise. The analysis of the logistics support of the enterprise in the market of advertising services is carried out (for example, ADV-Print). Recommendations are given on improving the logistics support of ADV-Print RU: В работе раскрыты теоретико-методические основы логистического обеспечения деятельности предприятия. Проведен анализ логистического обеспечения предприятия на рынке рекламных услуг (на примере ра «АДВ-Принт»). Даны рекомендации по совершенствованию логистического обеспечения «АДВ-Принт»
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »