Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри М та Л

Permanent URI for this collectionhttps://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/2483

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 52
  • Item
    Удосконалення маркетингової діяльності креативної агенції у цифровому середовищі із використанням партнерського маркетингу
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Хрипко, Віталій Юрійович; Khrypko, Vitaliі Yu.
    UK: Розглянуто особливості маркетингової діяльності в умовах цифрової трансформації економіки. Досліджено концепцію та механізм реалізації партнерського маркетингу. Окреслено розвиток цифрового середовища. Надано характеристику маркетингової діяльності агенції Global Tredline. Визначено напрям удосконалення маркетингової діяльності із використанням моделі ADL/LC та обґрунтовано заходи з підвищення продуктивності платформи партнерського маркетингу TONIC. EN: The features of marketing activities in the context of digital transformation of the economy are considered. The concept and mechanism of implementing affiliate marketing are studied. The development of the digital environment is outlined. The marketing activities of the Global Tredline agency are described. The direction of improving marketing activities using the ADL/LC model is determined and measures to increase the productivity of the TONIC affiliate marketing platform are justified.
  • Item
    Удосконалення маркетингових комунікацій міжнародної компанії на основі цифрових технологій
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Тоцький, Максим Олександрович; Totskyi, Maksym О.
    UK: В роботі розглянуто теоретичні, методичні та практичні основи маркетингових комунікацій міжнародної компанії на основі цифрових технологій. Результати дослідження відображають актуальний стан маркетингових комунікацій на основі цифрових технологій, демонструючи їх ключову роль у формуванні іміджу міжнародної компанії Apple Inc. Проведений аналіз виявив ефективність використання компанією соціальних мереж, AI-інструментів, інтерактивного контенту та інших діджитал-стратегій, що забезпечують високу залученість аудиторії. EN: The paper examines the theoretical, methodological and practical foundations of marketing communications of an international company based on digital technologies. The results of the study reflect the current state of marketing communications based on digital technologies, demonstrating their key role in shaping the image of the international company Apple Inc. The analysis revealed the effectiveness of the company's use of social networks, AI tools, interactive content and other digital strategies that ensure high audience engagement.
  • Item
    Трансформація маркетингової стратегії торговельної компанії в умовах воєнного стану
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Проценко, Оксана Петрівна; Procenko, Oksana P.
    UK: В роботі розглянуто особливості маркетингової стратегії торговельної компанії в умовах воєнного стану, показано роль цифрових інструментів та омніканальності у трансформації маркетингової стратегії торговельної компанії, проаналізовано діяльність найбільшого ритейлера в сегменті будівельних матеріалів України торговельної компанії «Епіцентр К», показано сильні та слабкі сторони, на основі чого запропоновано заходи трансформації маркетингової стратегії компанії в умовах воєнного стану. EN: The paper examines the features of the marketing strategy of a trading company under martial law, highlights the role of digital tools and omnichannel approaches in transforming the marketing strategy of a trading company, analyzes the activities of Ukraine's largest retailer in the construction materials segment, the trading company «Epicenter K» identifies its strengths and weaknesses, and proposes measures for transforming the company's marketing strategy under martial law conditions.
  • Item
    Розроблення маркетингової стратегії для підприємства малого бізнесу у сфері послуг для дітей
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Кабанова, Поліна Юріївна; Kabanova, Polina Yu.
    UK: На основі вивчення теоретичних та методичних аспектів розроблення маркетингової стратегії для підприємства малого бізнесу у сфері послуг та аналізу маркетингової діяльності ФОП «Чернета Ю.С.» у сфері послуг для дітей розроблено маркетингову стратегію, що ґрунтується на результатах проведеного аналізу маркетингової оточення, конкуренції, оцінці комплексу маркетингу та дослідженні споживачів пропонованих малим підприємством послуг. EN: Based on the study of theoretical and methodological aspects of developing a marketing strategy for a small business in the service sector and the analysis of the marketing activities of the individual entrepreneur «Cherneta Y.S.» in the field of services for children, a marketing strategy was developed based on the results of the analysis of the marketing environment, competition, assessment of the marketing complex and research of consumers of the services offered by the small business.
  • Item
    Розроблення маркетингової стратегії просування науково-технічних послуг університету
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Діденко, Вікторія Вікторівна; Didenko, Viktoriia V.
    UK: В роботі розглянуто сутність, види маркетингових стратегій та процес їх розроблення. Розкрито особливості просування науково-технічних послуг університету. Здійснено аналіз науково-технічних послуг університету. Оцінено конкурентне середовище та визначено потенційну цільову аудиторію замовників. Сформовано цілі та завдання маркетингової стратегії просування. Обрано та обґрунтовано інструменти цифрової технології просування науково-технічних послуг. Розроблено програму оптимізації продуктового портфеля науково-технічних послуг університету. EN: The essence, types of marketing strategies and the process of their development are considered in the work. The features of the promotion of university scientific and technical services are revealed. The analysis of university scientific and technical services is carried out. The competitive environment is assessed and the potential target audience of customers is determined. The goals and objectives of the marketing strategy for promotion are formed. The tools of digital technology for the promotion of scientific and technical services are selected and justified. A program for optimizing the product portfolio of university scientific and technical services is developed.
  • Item
    Формування маркетингової стратегії виведення нового товару на ринок
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Штанько, Максим Андрійович; Shtanko, Maksym
    UK: В роботі розглянуто теоретичні та методичні засади формування маркетингової стратегії виведення нового товару на ринок. Проведено аналіз практики маркетингової діяльності ТОВ «АРД БУД». Окреслено практичні заходи щодо формування маркетингової стратегії виведення нового товару на ринок. EN: The paper examines the theoretical and methodical principles of forming a marketing strategy for introducing a new product to the market. An analysis of the practice of marketing activities of LLC "ARD BUILD" was carried out. Practical measures for the formation of a marketing strategy for introducing a new product to the market are outlined.
  • Item
    Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг для дітей в умовах воєнного стану
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Успенський, Владислав Русланович; Uspenskyi, Vladyslav
    UK: В роботі розглянуто особливості маркетингової діяльності підприємства на ринку послуг, окреслено управління маркетинговою діяльністю в умовах невизначеності. Здійснено періодизацію становлення та розвитку маркетингової діяльності. Виділено характерні особливості послуги та її окреслено вплив на маркетингову діяльність. Виділено причини становлення дитячого маркетингу та запропоноване авторське визначення його сутності EN: The work examines the peculiarities of the marketing activity of the enterprise in the service market, outlines the management of marketing activity in conditions of uncertainty. The establishment and development of marketing activity has been periodized. The characteristic features of the service are highlighted and its impact on marketing activity is outlined. The reasons for the formation of children's marketing are highlighted and the author's definition of its essence is proposed
  • Item
    Удосконалення маркетингової діяльності підприємства виробника молочної продукції в умовах війни
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Соколова, Анастасія Романівна; Sokolova, Anastasiya R.
    UK: В роботі розглянуто особливості маркетингової діяльності маркетингової діяльності підприємства на ринку молочної продукції, наведено методики оцінювання ефективності маркетингової діяльності, показано з в'язок між бізнес-орієнтацією підприємства та концепціями маркетингу, деталізовано інструменти удосконалення маркетингової діяльності підприємства що становить новизну роботи, здійснено оцінку рівня конкурентоспроможності торгових марок ТОВ «ВП Вільнянський молокозавод». EN: The work examines the peculiarities of the marketing activity of the marketing activity of the enterprise on the dairy market, provides methods for evaluating the effectiveness of marketing activity, shows the connection between the enterprise's business orientation and marketing concepts, details the tools for improving the enterprise's marketing activity, which constitutes the novelty of the work, evaluates the level of competitiveness trademarks of LLC "VP Vilnius milk factory".
  • Item
    Удосконалення стратегії просування підприємства на основі розроблення фірмового стилю
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Опаренко, Анастасія Олегівна; Oparenko, Anastasiia
    UK: В роботі проаналізовано теоретичні аспекти фірмового стилю та окреслено його зміст, функції та основні елементи, можна сказати що фірмовий стиль є основною складовою брендування будь-якого підприємства. Розроблено нові елементи фірмового стилю ТОВ «Вільнянський молокозавод» EN: The paper analyzed the theoretical aspects of corporate style and outlined its content, functions and main elements, it can be said that corporate style is the main component of branding of any enterprise. New elements of the company style of "Vilnianskyi Molokozavod" LLC have been developed
  • Item
    Удосконалення маркетингових комунікацій вищого навчального закладу в соціальних мережах
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Мізін, Анастасія Миколаївна; Mizin, Anastasiia M.
    UK: В роботі надано авторське трактування поняття «маркетингові комунікації». Запропоновано механізм формування та використання комплексу маркетингових комунікацій для просування освітніх послуг НУ «Запорізька політехніка» в соціальних мережах. Адаптовано алгоритм підвищення ефективності просування освітніх послуг НУ «Запорізька політехніка» в соціальних мережах з урахуванням сучасних трендів. Проаналізовано поняття «маркетингові комунікації», їх види, моделі, компоненти та інструменти. Досліджено маркетинг соціальних мереж як складову маркетингових комунікацій. Проведено аналіз маркетингових комунікацій та інструментів НУ «Запорізька політехніка» в онлайн просторі. Оцінено ефективність використання соціальних мереж у просуванні університету. Надано рекомендації для удосконалення використання маркетингових комунікацій НУ «Запорізька політехніка» у соціальних мережах. EN: The author's interpretation of "marketing communications" concept is provided in the work. A mechanism for the formation and usage of marketing communications complex for the promotion of educational services of Zaporizhzhia Polytechnic University in social networks is proposed. The algorithm for increasing the effectiveness of the educational services promotion of Zaporizhzhia Polytechnic University in social networks has been adapted, taking into account modern trends. The concept of "marketing communications", their types, models, components and tools is analyzed. Social media marketing as a component of marketing communications has been studied. The analysis of marketing communications and tools of Zaporizhzhia Polytechnic University in the online space was carried out. The effectiveness of social networks use in the university promotion was evaluated. Recommendations are given for improving the use of marketing communications of Zaporizhzhia Polytechnic University in social networks.
  • Item
    Маркетингова програма стартап-проєкту
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Калачова, Дар’я Костянтинівна; Kalachova, Daria
    UK: Дипломна робота присвячена питанням розробки маркетингової програми стартап-проєктів. На основі аналізу ринкових можливостей запуску стартап-проєкту «ЧАТ-БОТ В TELEGRAM – «ЗБЕРИ СВІЙ КОШИК» запропоновані практичні рекомендації з впровадження маркетингової програми цього стартап-проєкту. EN: The thesis is devoted to the issues of developing a marketing program for start-up projects. Based on the analysis of the market opportunities of launching the start-up project "CHAT-BOT IN TELEGRAM - "GET YOUR CART", practical recommendations for the implementation of the marketing program of this start-up project are proposed
  • Item
    Розроблення стратегії інтернет-маркетингу торговельного підприємства
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Доценко, Аліна Олегівна; Docenko, Alina O.
    UK: В роботі розглянуто питання присвячені розробки стратегії інтернет-маркетингу підприємства на ринку молока та молочної продукції, наведено сучасні інструменти створення стратегії інтернет-маркетингу, показано з в'язок між стратегією інтернет-маркетингу та маркетинговою стратегією, проведено аналіз діяльності виробника та дистрибьютора молочної продукції та дано оцінку їх можливості створити ефективну стратегію інтернет-маркетингу з просування торговельних марок молочної продукції. EN: The paper examines issues related to the development of an Internet marketing strategy of an enterprise on the market of milk and dairy products, provides modern tools for creating an Internet marketing strategy, shows the relationship between an Internet marketing strategy and a marketing strategy, analyzes the activity of a manufacturer and distributor of dairy products and an assessment of their ability to create an effective Internet marketing strategy for the promotion of dairy product brands is given.
  • Item
    Удосконалення стратегії Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Головненко, Ростислав Ігорович; Holovnenko, Rostislav
    UK: В роботі розглянуто вплив цифровізації на маркетингову діяльність підприємства, визначено основні інструменти маркетингової діяльності в умовах цифровізації. Досліджено стан маркетингової діяльності IT-компаній України під впливом цифрової трансформації; та запропоновано напрями удосконалення маркетингової діяльності українськими IT компаніями. Запропоновано авторський підхід до використання інструментів лідогенерації при удосконаленні маркетингової діяльності ІТ-компанії. EN: The work examines the impact of digitalization on the marketing activity of the enterprise, defines the main tools of marketing activity in the conditions of digitalization. The state of marketing activity of Ukrainian IT companies under the influence of digital transformation has been studied; and directions for improvement of marketing activity by Ukrainian IT companies are proposed. An author's approach to the use of lead generation tools in improving the marketing activities of an IT company is proposed.
  • Item
    Удосконалення стратегії інтернет-маркетингу торгово-виробничого підприємства на ринку металопластикових вікон
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Барієв, Ільяс Серверович; Bariiev, Ilias
    UK: В роботі розглянуто теоретичні основи удосконалення стратегії інтернет-маркетингу підприємства. Проаналізовано передумови удосконалення стратегії інтернет-маркетингу торгово-виробничого підприємства. Здійснено розробку рекомендацій щодо удосконалення стратегії інтернет-маркетингу торгово-виробничого підприємства. EN: The paper examines the theoretical foundations of improving the company's Internet marketing strategy. The prerequisites for improving the Internet marketing strategy of a trade and production enterprise are analyzed. Recommendations for improving the Internet marketing strategy of a trade and production enterprise were developed
  • Item
    Маркетингове забезпечення торговельної мережі в умовах екологізації економіки
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Низькодубова, Анастасія Сергіївна; Nizkodubova, Anastasiia S.; Низкодубова, Анастасия Сергеевна
    UK: Розглянуто сутність маркетингової діяльності торговельного підприємства. Окреслено стан екологізації економіки та її вплив на маркетингову діяльність торговельного підприємства, запропоновано визначати поняття «екологізація» через призму реалізації взаємозв’язків у межах тріади «економіка – екологія – соціум». Надано характеристику маркетингового середовища торговельної мережі ТОВ «ТК «Економ Плюс». Запропоновано алгоритм забезпечення екологізації діяльності торговельної мережі та засоби зі стимулювання екологічного попиту. EN: The essence of a trading company marketing activity is considered. The state of economy greening and its impact on the marketing activities of a trading company is outlined, it is proposed to define the concept of "greening" through the prism of the relationship within the triad "economy - ecology - society". The characteristic of marketing environment of the trade network of LLC "TC" Econom Plus" is given. An algorithm for greening the trade network activity and means for stimulating ecological demand are proposed. RU: Рассмотрена сущность маркетинговой деятельности торгового предприятия. Очерчено состояние экологизации экономики и ее влияние на маркетинговую деятельность торгового предприятия, предложено определять понятие «экологизация» сквозь призму реализации взаимосвязей в пределах триады «экономика – экология – социум». Представлена характеристика маркетинговой среды торговой сети ООО «ТК «Эконом Плюс». Предложен алгоритм обеспечения экологизации деятельности торговой сети и меры по стимулированию экологического спроса.
  • Item
    Магістерська робота на тему «Удосконалення маркетингових технологій просування товару на автомобільному ринку»
    (НУ «Запорізька політехніка», 2021) Довжик, Валерія Сергіївна; Dovzhyk, Valeriia; Довжик, Валерия Сергеевна
    UK: Дипломна робота присвячена питанням використання ефективних маркетингових технологій просування товарів на ринок в стратегічному плані підприємства. На основі ґрунтовного аналізу маркетингової діяльності підприємства на автомобільному ринку, були визначені основні проблеми застосування маркетингових технологій. Запропоновані шляхи удосконалення маркетингової стратегії за рахунок корегування технологій просування, що сприятиме прискоренню досягнення стратегічних цілей підприємства. EN: Thesis is devoted to the use of effective marketing technologies to promote goods on the market in strategic enterprise plan. Based on a thorough analysis of the company's marketing activities in the automotive market, the main problems of marketing technologies were identified. Suggested ways improving marketing strategy by adjusting technology promotion that will accelerate the achievement of strategic goals of the enterprise. RU: Дипломная работа посвящена вопросам использования эффективных маркетинговых технологий продвижения товаров на рынок в стратегическом плане предприятия. На основе основательного анализа маркетинговой деятельности предприятия на автомобильном рынке были определены основные проблемы применения маркетинговых технологий. Предлагаемые пути усовершенствование маркетинговой стратегии за счет корректировки технологий продвижение, что будет способствовать ускорению достижения стратегических целей предприятия.
  • Item
    Магістерська робота на тему: «Розробка маркетингової стратегії підприємства виробника кондитерських виробів»
    (НУ «Запорізька політехніка», 2021) Середенко, Таміла Юріївна; Seredenko, Tamila Y.; Середенко, Тамила Юрьевна
    ГЛЖ На основі дослідження сутності категорії «маркетингова стратегія» дано її визначення релевантне до сучасних умов бізнес-середовища та запропоновано методику розробки. Досліджено ринок борошняних кондитерських виробів України, групи виробників, уподобання споживачів, побудовано карти сприйняття. Проаналізовано маркетингові можливості кондитерської «Солодкий подарунок» та запропоновано заходи щодо формування її маркетингової стратегії. EN: Based on the study of the essence of the category "marketing strategy", its definition is relevant to the modern conditions of the business environment and proposed a method of development. The market of flour confectionery products of Ukraine, producer groups, consumer preferences are studied, perception maps are constructed. The marketing opportunities of the confectionery "Sweet Gift" are analyzed and measures for the formation of its marketing strategy are proposed. RU: На основе исследования сущности категории «маркетинговая стратегия» дано ее определение релевантное современным условиям бизнес-среды и предложена методика разработки. Исследован рынок мучных кондитерских изделий Украины, группы производителей, предпочтения потребителей, построены карты восприятия. Проанализированы маркетинговые возможности кондитерской «Сладкий подарок» и предложены мероприятия по формированию ее маркетинговой стратегии.
  • Item
    Удосконалення маркетингової діяльності підприємства розважальних послуг
    (НУ «Запорізька політехніка», 2021) Пономарьова, Софія Норайрівна; Ponomaryova, Sofiia N.; Пономарева, София Норайровна
    UK: Проведено теоретичні дослідження аспектів маркетингової діяльності підприємства. Досліджена маркетингова діяльність підприємства в сфері розважальних послуг. В роботі визначено особливості маркетингової діяльності підприємства, з’ясовано конкурентну позицію підприємства на ринку на основі SPACE-аналізу та обрано відповідну маркетингову стратегію підприємства. Запропоновані рекомендації, щодо шляхів удосконалення маркетингової діяльності підприємства в сфері розважальних послуг. EN: Theoretical researches of the enterprise marketing activity aspects are carried out. The marketing activity of the enterprise in the field of entertainment services is investigated. The thesis identifies the features of the company's marketing activities, clarifies the company's competitive position in the market based on SPACE-analysis and selects the appropriate marketing strategy of the company. Recommendations on ways to improve the marketing activities of the enterprise in the field of entertainment services are offered. RU: Проведены теоретические исследования аспектов маркетинговой деятельности предприятия. Исследована маркетинговая деятельность предприятия в сфере развлекательных услуг. В работе определены особенности маркетинговой деятельности предприятия, выяснена конкурентная позиция предприятия на рынке на основе SPACE-анализа и выбрана соответствующая маркетинговая стратегия предприятия. Предложены рекомендации относительно путей усовершенствования маркетинговой деятельности предприятия в сфере развлекательных услуг.
  • Item
    Магістерська робота на тему: «Удосконалення конкурентної стратегії торговельного підприємства з використанням інструментів традиційного та цифрового маркетингу»
    (НУ «Запорізька політехніка», 2021) Гринчак, Ангеліна Олегівна; Grynchak, Angelina O.; Гринчак, Ангелина Олеговна
    UK: В роботі, на основі дослідження підходів до сутності категорії «конкурентна стратегія», їх класифікації, систематизації визначень та методик розробки конкурентних стратегій запропоновано власний алгоритм удосконалення конкурентної стратегії торговельного підприємства на основі поєднання класичних та цифрових інструментів маркетингу. Запропоновано шляхи удосконалення конкурентної стратегії підприємства на основі формування додаткової цінності під час обслуговування споживачів на основі маркетингу, логістики та технологій. EN: The paper, based on the study of approaches to the essence of the category "competitive strategy", their classification, systematization of definitions and methods of developing competitive strategies proposed its own algorithm for improving the competitive strategy of a trading company based on a combination of classical and digital marketing tools. Ways to improve the competitive strategy of the enterprise based on the formation of added value in customer service based on marketing, logistics and technology. RU: В работе, на основе исследования подходов к сущности категории «конкурентная стратегия», их классификации, систематизации определений и методик разработки конкурентных стратегий, предложен собственный алгоритм усовершенствования конкурентной стратегии торгового предприятия на основе объдинения классических и цифровых инструментов маркетинга. Предложены пути усовершенствования конкурентной стратегии предприятия на основе формирования дополнительной ценности во время обслуживания потребителей на основе маркетинга, логистики и технологий.
  • Item
    Магістерська робота на тему «маркетингова діяльність підприємства малого бізнесу сфери послуг в умовах цифровізації»
    (НУ «Запорізька політехніка», 2021) Рєзанцева, Валерія Сергіївна; Riezantseva, Valeriia; Резанцева, Валерия Сергеевна
    UK: В роботі проаналізовано сутність і особливості реалізації маркетингової діяльності на підприємствах малого бізнесу. Окреслено вплив цифровізації на маркетингову діяльність підприємства малого бізнесу. На основі проведеного дослідження зовнішнього маркетингового середовища салону краси «Woman» та сегментації відвідувачів складено аватар клієнту. Запропоновано заходи із адаптації маркетингової політики просування до можливостей цифрового простору. EN: The essence and features of realization of marketing activity at the enterprises of small business are analyzed in the work. The influence of digitalization on the marketing activities of small businesses is outlined. Based on the study of the external marketing environment of the beauty salon «Woman» and the segmentation of visitors, an avatar of the client was made. Measures to adapt the marketing policy of promotion to the possibilities of the digital space are proposed. RU: В работе проанализированы сущность и особенности реализации маркетинговой деятельности на предприятиях малого бизнеса. Обозначено влияние цифровизации на маркетинговую деятельность предприятия малого бизнеса. На основе проведенного исследования внешней маркетинговой среды салона красоты «Woman» и сегментации посетителей составлен аватар клиенту. Предложены меры по адаптации маркетинговой политики к продвижению возможностей цифрового пространства.