Browsing by Author "Kuklina, Tetyana S."
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Використання інноваційних технологій в галузі туризму(Видавництво «Дике Поле», 2015) Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Зайцева, Валентина Миколаївна; Zaytseva, Valentina M.; Зайцева, Валентина Николаевна; Журавльова, Світлана Миколаївна; Zhuravlova, Svitlana M.; Журавлева, Светлана Николаевна; Корнієнко, Ольга Миколаївна; Kornienko, Olga M.; Корниенко, Ольга Николаевна; Гурова, Дар’я Дмитрівна; Gurova, Darya D.; Гурова, Дарья ДмитриевнаUK: У монографії висвітлено основні положення сучасної теорії інновацій в галузі ресторанного та готельного бізнесу, надано загаль¬ні рекомендації туристичним підприємствам щодо впрова¬дження інноваційних технологій в техніко-організаційний процес обслуговування. Монографія має наукову та практичну цінність для на¬уковців, аспірантів, студентів і фахівців з туристичного бізнесу. EN: The monograph covers the main provisions of the modern theory of innovations in the field of restaurant and hotel business, provides general recommendations to tourism enterprises on the implementation of innovative technologies in the technical and organizational process of service. The monograph has a scientific and practical value for researchers, postgraduates, students and tourism business professionals. RU: В монографии отражены основные положения современной теории инноваций в сфере ресторанного и гостиничного бизнеса, предоставлено общие рекомендации туристическим предприятиям по внедрению инновационных технологий в технико-организационный процесс обслуживания. Монография имеет научную и практическую ценность для ученых, аспирантов, студентов и специалистов по туристическому бизнесу.Item Диверсифікація бізнесу як система стратегічного варіанту розвитку турфірми(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2016) Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Гурова, Дар’я Дмитрівна; Gurova, Darya D.; Гурова, Дарья ДмитриевнаUK: В статті аналізуються питання можливості проведення диверсифікації для туристичного бізнесу. Наведено можливість застосування корпоративної стратегії, яка являє собою реалізацію портфеля унікальних проектів. Запропоновано використовувати алгоритм, який включає в себе ключові рекомендації та інструменти. Наведені можливі ризики проекту із зазначенням ступеня ризику.EN: The article analyzes the possibility of diversification for tourism business. The possibility of applying corporate strategy, which represents the implementation of a portfolio of unique projects, is presented. It is suggested to use an algorithm that includes key recommendations and tools. The possible risks of the project with the indication of the degree of risk are given RU: В статье анализируются вопросы возможности проведения диверсификации для туристического бизнеса. Приведены возможность применения корпоративной стратегии, представляет собой реализацию портфеля уникальных проектов. Предложено использовать алгоритм, который включает в себя ключевые рекомендации и инструменты. Приведены возможные риски проекта с указанием степени риска.Item Дослідження якості послуг в закладах ресторанного господарства(Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2016) Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Корнієнко, Ольга Миколаївна; Kornienko, Olga M.UK: В статті аналізуються питання щодо актуальних методів дослідження якості послуг в закладах ресторанного господарства. Розглянуто проблематику оцінювання якості послуг та наведено загальні заходи підвищення об’єктивності результатів EN: The article analyzes the issues relative to current methods of service quality in restaurant management schools. Considered the problem of assessing the quality of services and the General measures to increase the objectivity of the results.RU: В статье анализируются вопросы относительно актуальных методов исследования качества услуг в заведениях ресторанного хозяйства. Рассмотрена проблематика оценки качества услуг и приведены общие меры повышения объективности результатовItem Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Основи інклюзивної освіти»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван НиколаевичUK: Вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Основи інклюзивної освіти» розроблено з урахуванням того, що студенти спеціальності 016 «Спеціальна освіта» відповідно освітньо-професійним програмам підготовки при реалізації робочих навчальних планів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», вивчають її на курсах нормативних навчальних дисциплін. EN: Methodical Guidelines for students` individual study for discipline "Fundamentals of inclusive education" have been developed for specialty 016 "Special Education" students and corresponded to educational and professional training programs and working curricula for the Master`s degree. The discipline is normative. RU: Указания к самостоятельной работе по дисциплине «Основы инклюзивного образования» разработаны с учетом того, что студенты специальности 016 «Специальное образование» соответственно образовательно-профессиональным программам подготовки при реализации рабочих учебных планов образовательно-квалификационного уровня «магистр», изучают ее на курсах нормативных учебных дисциплин.Item Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з дисципліни «Технічні та аудіовізуальні засоби навчання осіб з тяжкими порушеннями мовленнями»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Бабій, Іван Миколайович; Babyi, Ivan M.; Бабий, Иван Николаевич; Пущина, Ірина Вікторівна; Pushchina, Iryna V.; Пущина, Ирина Викторовна; Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.UK: Вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Технічні та аудіовізуальні засоби навчання осіб з тяжкими порушеннями мовленнями» розроблено з урахуванням того, що студенти спеціальності 016 «Спеціальна освіта» відповідно освітньо-професійним програмам підготовки при реалізації робочих навчальних планів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», вивчають її на курсах нормативних навчальних дисциплін. EN: Methodical Guidelines for students` individual study for discipline " Technical and audiovisual means for training people with severe speech impairment " have been developed for students of specialty 016 "Special Education" and correspond to educational and and professional training programs and working curricula for the Master`s degree. The discipline is normative. RU: Указания к самостоятельной работе по дисциплине «Технические и аудиовизуальные средства обучения лиц с тяжелыми нарушениями речи» разработаны с учетом того, что студенты специальности 016 «Специальное образование» соответственно образовательно-профессиональным программам подготовки при реализации рабочих учебных планов образовательно-квалификационного уровня «магистр», изучают ее на курсах нормативных учебных дисциплин .Item Рекреаційна географія(Видавництво "ЛІПС" ЛТД, 2010) Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Фролов, Микола Олександрович; Frolov, Mykola O.; Фролов, Николай Александрович; Журавльова, Світлана Миколаївна; Zhuravlova, Svitlana M.; Журавлева, Светлана Николаевна; Сердюк, Ольга Миколаївна; Serduk, Olga M.; Сердюк, Ольга Николаевна; Гурова, Дар’я Дмитрівна; Gurova, Darya D.; Гурова, Дарья ДмитриевнаUK: Навчальний посібник складено згідно з програмою навчальної дисципліни “Туристське країнознавство”. Посібник складається із двох розділів – теоретичний та реґіональний огляду. У реґіональному розділі подано найпривабливіші для туристів країни з кожного туристського реґіону світу. Відмічена важлива роль туризму в кожній із країн. Висвітлено питання особливостей природних та історико-культурних рекреаційних ресурсів, митні правила, особливості транспорту, національної кухні та інших нюансів туризму в цих країнах. Посібник призначено для студентів географічних і туристських факультетів вищих навчальних закладів, а також тих, хто цікавиться країнознавством та іноземним туризмом. EN: The textbook is compiled in accordance with the curriculum program "Tourism Country Studies". The manual consists of two sections - a theoretical and a regional review. The regional section presents the most attractive tourist destinations in each tourist region of the world. An important role of tourism in each of the countries is noted. Issues of natural and historical and cultural recreational resources, customs rules, peculiarities of transport, national cuisine and other nuances of tourism in these countries are highlighted. The manual is intended for students of geography and tourism departments of higher educational institutions, as well as those interested in country studies and foreign tourism. RU: Учебное пособие составлено в соответствии с программой учебной дисциплины "Туристское страноведение". Пособие состоит из двух разделов - теоретический и региональный осмотра. В региональном разделе представлены наиболее привлекательные для туристов страны с каждого туристского региона мира. Отмечена важная роль туризма в каждой из стран. Освещены вопросы особенностей природных и историко-культурных рекреационных ресурсов, таможенные правила, особенности транспорта, национальной кухни и других нюансов туризма в этих странах. Пособие предназначено для студентов географических и туристских факультетов высших учебных заведений, а также тех, кто интересуется страноведением и иностранным туризмом.Item Роль готельних підприємств Запорізької області в підвищенні інвестиційної привабливості регіону(Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2015) Зайцева, Валентина Миколаївна; Zaytseva, Valentina M.; Зайцева, Валентина Николаевна; Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна СергеевнаUK: Розглянуто інвестиційна привабливість підприємства як комплексний показник, що характеризує доцільність інвестування коштів у підприємство. Проаналізовано інвестиційну привабливість Запорізької області та сформовано низку рекомендацій, реалізація яких сприятиме підвищенню інвестиційної привабливості. Розглянуто сучасний стан ринку готельних послуг Запорізької області та виявлено, що інвестиції в готельний бізнес завжди актуальні і виправдані. EN: Considered investment attractiveness of the enterprise as a complex indicator of the advisability of investing in the company. Analyzed investment appeal of Zaporizhzhya region and generated a number of recommendations, implementation of which will contribute to the increase of investment attractiveness. Considers the current state of the market of hotel services of Zaporizhzhya region and revealed that investment in the hotel business is always relevant and justified. RU: Рассмотрены инвестиционная привлекательность предприятия как комплексный показатель, характеризующий целесообразность инвестирования средств в предприятие. Проанализированы инвестиционную привлекательность Запорожской области и сформирован ряд рекомендаций, реализация которых будет способствовать повышению инвестиционной привлекательности. Рассмотрены современное состояние рынка гостиничных услуг Запорожской области и выявлено, что инвестиции в гостиничный бизнес всегда актуальны и оправданы.Item Система управління пансіонатом «Запоріжсталь»(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2014) Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Гурова, Дар’я Дмитрівна; Gurova, Darya D.; Гурова, Дарья ДмитриевнаUK: В статті аналізуються питання управління пансіонатом. Проаналізовано функції організації та процес її реалізації. Визначені умови нормування й оплати праці персоналу пансіонату. Запропоновано модель створення майстер-плану. EN: The article analyzes the issues of management of the boarding house. Analyzed the functions of the organization and the process of its implementation. The conditions for the regulation and remuneration of the staff of the boarding house. The proposed model for the creation of the master plan. RU: В статье анализируются вопросы управления пансионатом. Проанализированы функции организации и процесс ее реализации. Определены условия нормирования и оплаты труда персонала пансионата. Предложена модель создания мастер-плана.Item Технологія ресторанної справи(ТОВ РВА Просвіта, 2011) Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Ткач, Вікторія Олександрівна; Tkach, Victoria O.; Ткач, Виктория Александровна; Камушков, Олександр Сергійович; Kamushkov, Oleksandr S.; Камушков, Александр Сергеевич; Сердюк, Ольга Миколаївна; Serduk, Olga M.; Сердюк, Ольга НиколаевнаUK: У навчальному посібнику викладено класичні теми курсу «Технологія ресторанної справи», розглянуто питання становлення та розвитку ресторанної справи; класифікація та типізація підприємств харчування; загальні прийоми обробки сировини в харчових цехах; види і стилі меню, а також загальні особливості автоматизації систем ресторанних господарств. Посібник призначено для студентів, які вивчають курс «Технологія ресторанної справи», а також викладачів ВНЗ та практичних робітників галузі ресторанного господарства. EN: The textbook outlines the classical themes of the course "Technology of restaurant business", the issues of establishment and development of restaurant business are considered; Classification and typification of food companies; General methods of processing raw materials in food shops; Types and styles of the menu, as well as general features of automation systems of restaurants. The manual is intended for students studying the course "Technology restaurant business", as well as teachers of universities and practical workers in the restaurant industry. RU: В учебном пособии изложены классические темы курса «Технология ресторанного дела», рассмотрены вопросы становления и развития ресторанного дела; классификация и типизация предприятий питания; общие приемы обработки сырья в пищевых цехах; виды и стили меню, а также общие особенности автоматизации систем ресторанных хозяйств. Пособие предназначено для студентов, изучающих курс «Технология ресторанного дела», а также преподавателей вузов и практических работников отрасли ресторанного хозяйства.Item Управління комплексом маркетингу в забезпеченні розвитку туристичних підприємств(Херсонський національний технічний університет, 2011) Кукліна, Тетяна Сергіївна; Куклина, Татьяна Сергеевна; Kuklina, Tetyana S.UK: Дисертація присвячена питанням розвитку комплексу маркетингу туристичних підприємств. Досліджено сутність туризму. Наведено методи формування комплексу маркетинга туристичних підприємств. Розглянуто оособливості управління маркетинговою діяльністю туристичного ринку. Досліджено основні концептуальні підходи до управління маркетингом туристичних підприємств. Проаналізовано структуру та динаміку регіональних туристських потоків Запорізької області. Досліджено загальні функції управління маркетингом на туристичних підприємствах. Визначені конкурентні позиції підприємств та вплив на них маркетингової складової. Визначена роль комплексу маркетингу «10 Р» у системі стратегічного управління підприємством. Створена модель розвитку туристичного підприємства. Розроблно рекомендації щодо управління взаємовідносинами із партнерами на стратегічному рівні через управління стратегіями реалізації. Визначено найбільш вагомі з огляду на ступінь впливу на розвиток підприємства, елементи комплексу маркетингу. Зпрогнозовано розвиток туристичних підприємств за рахунок елементів комплексу маркетингу. EN: Dissertation is devoted the questions of development of complex of marketing of tourist enterprises. Investigational essence of tourism. The methods of forming of complex of marketinga of tourist enterprises are resulted. The oosoblivosti management of tourist market is considered marketing activity. Investigational basic conceptual going near the management of tourist enterprises marketing. A structure and dynamics of regional tourist streams of the Zaporozhia area is analysed. Investigational public functions of management marketing on tourist enterprises. Competition positions of enterprises and influence on them of marketing constituent are certain. Certain role of marketing complex «10 P» in the system of strategic management an enterprise. Created model of development of tourist enterprise. Rozroblno of recommendation in relation to a management mutual relations with partners at strategic level through the management of realization strategies. Certainly most ponderable taking into account the degree of influence on development of enterprise, elements of marketing complex. Рrognostication of development of tourist enterprises is done due to the elements of marketing complex. RU: Актуальность исследования состоит в том, что туристические предприятия в условиях глобализации и интеграции экономики редко используют способы маркетинга, которые необходимы для снижения уровня риска; практически не реализуют необходимые для успешного развития функции маркетинга такие как мониторинг факторов внешней среды, изучение потребительского спроса, исследование конъюнктуры рынка, тенденций развития и др. Цель работы состоит в обосновании теоретических и методологических основ, а также разработки практических рекомендаций относительно развития туристических предприятий на основе управления комплексом маркетинга. В работе рассмотрены различные концепции управления маркетинговой деятельностью, которые эволюционировали и изменяли акценты в управлении предприятием. Понятие маркетинга взаимоотношений в новой концепции, в которой основной акцент в управлении маркетинговой деятельностью совмещается со сферой взаимоотношений с другими субъектами рынка. Определение рыночных возможностей фирмы основывается на отборе, анализе и оценке, которые имеют ключевое значение в маркетинговых исследованиях. Маркетинг туристических услуг является важной составляющей потребительского маркетинга, который представляет собой самостоятельную систему со своими особенностями. Эффективно действующая система управления комплексом маркетинга обеспечивает долгосрочную прибыль, устойчивое и стабильное положение предприятия на рынке. Установлено, что туристический рынок г. Запорожья характеризуется однородностью услуг, которые предлагаются потребителю, и кроме того наблюдается высокий уровень конкуренции. Предложена схема оптимизации маркетинговой деятельности туристического предприятия на основе адаптации комплекса маркетинга «10 Р» и формирования системы массового обслуживания. Приведена трансформация комплекса «10 Р» в «8 С», что позволяет предприятию оптимизировать свою деятельность с учетом влияния факторов всех уровней. Использование в комплексе мероприятий по развитию предприятий данной модели дает возможность конкретизировать деятельность, расширить перечень сменных факторов маркетинга, при помощи которых можно непосредственно влиять на поведение потенциального потребителя туристических услуг. Внедрение в деятельность туристического предприятия маркетинга взаимоотношений требует модернизации классического комплекса маркетинга в более современный, который представлен в виде 8 взаимосвязанных элементов, которые способны удовлетворить основные требования потребителя. Выводы и результаты работы приведены к уровню рекомендаций и конкретных мероприятий и могут использоваться в практике предприятий туристической отрасли, а также в целом в сфере услуг.Item Формування попиту на ресторанні послуги серед студентської молоді(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2015) Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tetyana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Гурова, Дар’я Дмитрівна; Гурова, Дарья Дмитриевна; Gurova, Darya D.UK: В статті аналізуються питання формування попиту в ресторанному господарстві. Проаналізовано процес надання послуг харчування при вищому навчальному закладі. Визначено показники у системі формування попиту на продукцію та послуги закладів ресторанного господарства.EN: The article analyzes the formation of demand in the restaurant sector. The process of providing food services at the university. Defined parameters in the system to create demand for products and services establishments restaurants.RU: В статье анализируются вопросы формирования спроса в ресторанном хозяйстве. Проанализирован процесс предоставления услуг питания при высшем учебном заведении. Определены показатели в системе формирования спроса на продукцию и услуги предприятий ресторанного хозяйства.