Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри філософії by Author "Bondarenko, Olha V."
Now showing 1 - 20 of 24
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр Николаевич; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Man and the world: philosophical discourse» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Человек и мир: философский дискурс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» для студентів денної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophical Dimensions of the Modern World» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философские измерения современного мира» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософія: загальний курс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія: загальний курс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy: A General Course » in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия общий курс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки до семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософія науки, техніки, інноваційної діяльності» для здобувачів ступеня доктор філософії (третій, освітньо-науковий, рівень вищої освіти)(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Emelianenko, Eugenia O.UK: Навчальна дисципліна «Філософія науки, техніки, інноваційної діяльності» забезпечує формування сучасної філософської культури мислення у здобувачів ступеня доктора філософії. EN: The educational discipline "Philosophy of science, technology, innovative activity" ensures the formation of a modern philosophical culture of thinking for applicant of the degree of PhD.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» для студентів денної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophical Dimensions of the Modern World» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философские измерения современного мира» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія науки, техніки, інноваційної діяльності» для здобувачів ступеня доктор філософії (третій, освітньо-науковий, рівень вищої освіти)(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Emelianenko, Eugenia O.UK: Навчальна дисципліна «Філософія науки, техніки, інноваційної діяльності» забезпечує формування сучасної філософської культури мислення у здобувачів ступеня доктора філософії. EN: The educational discipline "Philosophy of science, technology, innovative activity" ensures the formation of a modern philosophical culture of thinking for applicant of the degree of PhD.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія науково-дослідної і викладацької діяльності» (змістовні модулі 1 та 2) для студентів-магістрантів технічних спеціальностей денної та зачної форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения ОлеговнаUK: Навчальна дисципліна «Філософія науково-дослідної і викладацької діяльності» формує освіченість студентів-магістрантів у сфері специфічного соціально-гуманірного знання із сучасної філософії та педагогіки і психології, сприяє набуттю навичок мислення та життєдіяльності сучасної людини постмодерністського світу. EN: The academic discipline "Philosophy of scientific research and teaching activities" forms the education of undergraduates in the field of specific social and humanitarian knowledge in modern philosophy and pedagogy and psychology, contributes to the acquisition of thinking and living skills as a modern person of the postmodern world. RU: Учебная дисциплина «Философия научно-исследовательской и преподавательской деятельности» формирует образованность студентов-магистрантов в сфере специфического социально-гуманитарного знания по современной философии и педагогике и психологии, способствует получению навыков мышления и жизнедеятельности как современного человека постмодернистского мира.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія науково-дослідної і викладацької діяльності» (змістовні модулі 3 та 4) для студентів-магістрантів технічних спеціальностей денної та зачної форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения ОлеговнаUK: Навчальна дисципліна «Філософія науково-дослідної і викладацької діяльності» формує освіченість студентів-магістрантів у сфері специфічного соціально-гуманірного знання із сучасної філософії та педагогіки і психології, сприяє набуттю навичок мислення та життєдіяльності сучасної людини постмодерністського світу. EN: The academic discipline "Philosophy of scientific research and teaching activities" forms the education of undergraduates in the field of specific social and humanitarian knowledge in modern philosophy and pedagogy and psychology, contributes to the acquisition of thinking and living skills as a modern person of the postmodern world. RU: Учебная дисциплина «Философия научно-исследовательской и преподавательской деятельности» формирует образованность студентов-магистрантов в сфере специфического социально-гуманитарного знания по современной философии и педагогике и психологии, способствует получению навыков мышления и жизнедеятельности как современного человека постмодернистского мира.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія: загальний курс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр Николаевич; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія: загальний курс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy: A General Course » in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия общий курс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістовних модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Man and the world: philosophical discourse» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Человек и мир: философский дискурс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні рекомендації для підготовки до семінарських занять з курсу «Соціальна відповідальність» (для студентів-магістрів спеціальностей ФЕУ ЗНТУ всіх форм навчання)(Запорожский национальный технический университет, 2014) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.UK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills. RU: Изучение курса «Социальная ответственность» предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современной мировой и отечественной социально-экономической мысли, с разнообразием социальной проблематики современного бизнеса. Целью преподавания учебной дисциплины «Социальная ответственность» является формирование у студентов фундаментальных знаний по теории и практике социальной ответственности и соответствующих профессиональных компетенций.Item Методичні рекомендації з вивчення змістовних модулів з курсу «Соціальна відповідальність», що виносяться на самостійну роботу студента (для студентів-магістрів спеціальностей ФЕУ всіх форм навчання)(Запорізький національний технічний університет, 2014) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.UK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills. RU: Изучение курса «Социальная ответственность» предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современной мировой и отечественной социально-экономической мысли, с разнообразием социальной проблематики современного бизнеса. Целью преподавания учебной дисциплины «Социальная ответственность» является формирование у студентов фундаментальных знаний по теории и практике социальной ответственности и соответствующих профессиональных компетенций.Item Методичні рекомендації з дисципліни «Соціальна відповідальність» (для студентів-магістрів спеціальностей ФЕУ заочної форми навчання)(Запорізький національний технічний університет, 2018) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Рябенко, Євген Миколайович; Riabenko, Yevgen M.; Рябенко, Евгений НиколаевичUK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills. RU: Изучение курса «Соц~ ответственность» предполагает ознакомление студентов-магистров с осн~ теориями и концепциями совр~ мировой и отечественной социально-экон~ мысли, с разнообразием соц~ проблематики совр~ бизнеса. Целью преподавания учебной дисциплины «Соц~ ответственность» является формирование у студен¬тов фундаментальных знаний по теории и практике соц~ ответственности и соответствующих профессиональных компетенций.Item Навчально-методичні матеріали з вивчення та складання навчальної дисципліни «Філософія науки та інновацій» (для здобувачів ступеня доктор філософі, третій, освітньо-науковий, рівень вищої освіти)(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelianenko, Yevheniia O.UK: Навчальна дисципліна «Філософія науки та інновацій» забезпечує формування сучасної філософської культури мислення у здобувачів ступеня доктора філософії. EN: The educational discipline «Philosophy of science and innovation» ensures the formation of a modern philosophical culture of thinking for applicant of the degree of PhD.Item Навчально-методичні рекомендації з вивчення курсу «Філософія» (для студентів-бакалаврів заочної форми навчання усіх спеціальностей ЗНТУ)(Запорізький національний технічний університет, 2015) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.; Головко, Любов Василівна; Головко, Любовь Васильевна; Holovko, Lyubov V.; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Yemelyanenko, Ye.O.; Повзло, Олександр Миколайович; Повзло, Александр Николаевич; Povzlo, Oleksandr M.; Тарадайко, Сергій Миколайович; Тарадайко, Сергей Николаевич; Taradajko, Sergiy M.UK: Вивчення у в.н.з. курсу «Філософія» передбачає ознайомлення студентів із основними ідеями, теоріями та проблемами сучасної світової філософії, із розмаїттям підходів, методологій, теоретичних побудов при їх вирішенні, а також розуміння студентами історичної логіки виникнення, розвитку та трансформації цих підходів, теорій, ідей, проблем. Все це має забезпечити у студентів глибоке засвоєння специфіки філософського осягнення дійсності, сприяти формуванню у них високої світоглядно-методологічної культури мислення, в тому числі у пізнанні сучасних соціальних явищ. EN: Studying in higher education course «Philosophy» implies familiarize students with basic ideas, theories and problems of the modern world philosophy, with a variety of approaches, methodologies, theoretical constructs with their decision, and the students' understanding of the historical logic of emergence, development and transformation of these approaches, theories, ideas, problems. This should provide the students a profound assimilation of the specificity of philosophical understanding of the world, they contribute to the formation of high ideological and methodological culture of thinking, including the knowledge of modern social phenomena. RU: Изучение в вузе курса «Философия» предусматривает ознакомление студентов с основными идеями, теориями и проблемами современной мировой философии, с разнообразием подходов, методологий, теоретических построений при их решении, а также понимание студентами исторической логики возникновения, развития и трансформации этих подходов, теорий, идей, проблем. Все это должно обеспечить у студентов глубокое усвоение специфики философского постижения действительности, способствовать формированию у них высокой мировоззренчески-методологической культуры мышления, в том числе в познании современных социальных явлений.Item Робоча програма навчальної дисципліни "Спеціальні розділи філософії та психології" (з підготовки магістрів за технічними спеціальностями ЗНТУ)(Запорізький національний технічний університет, 2018) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга ВалериевнаUK: Робоча програма розроблена за навчальною програмою курсу "Спеціальні розділи філософії та психології" для студентів-магістрів технічних спеціальностей ЗНТУ. Викладення матеріалу сфокусовано на поглиблення знань студентів щодо специфіки саме сучасного стану розвитку людської цивілізації й набуття ними відповідного рівня філософської культури мислення й відповідних професійних компетенцій. Вивчення курсу «Спеціальні розділи філософії та психології» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-філософської думки, із розмаїттям психолого-педагогічної проблематики сучасної освіти та вищої школи. EN: Work program of the discipline "Special sections of philosophy and psychology" is developed by the curriculum of the course "Special sections of philosophy" of Masters’ Training according to educational and professional program on technical specialties ZNTU. The presentation focuses on deepening students' knowledge of the specifics of the state of development of human civilization and their acquisition of a corresponding level of philosophical culture of thought and appropriate professional skills. The study of the course "Special sections of philosophy and psychology" presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national socio-philosophical thought, with a variety of psycho-pedagogical problems of modern education and higher education. RU: Рабочая программа разработана по учебной программе курса "Специальные разделы философии и психологии" для студентов-магистров технических специальностей ЗНТУ. Изложение материала сфокусировано на углубление знаний студентов про специфику современного состояния развития человеческой цивилизации и на приобретение ими соответствующего уровня философской культуры мышления и соответствующих профессиональных компетенций. Изучение курса "Специальные разделы философии и психологии" предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современной мировой и отечественной социально-философской мысли, с разнообразием психолого-педагогической проблематики современного образования и высшей школы.Item Робоча програма навчальної дисципліни "Філософія науково-дослідної та викладацької діяльності" (з підготовки магістрів за освітніми програмами спец. 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка").(Запорізький національний технічний університет, 2018) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга ВалериевнаUK: Робоча програма розроблена за навчальною програмою курсу "Філософія науково-дослідної та викладацької діяльності" для студентів-магістрів технічних спеціальностей ЕТФ ЗНТУ. Викладення матеріалу сфокусовано на поглиблення знань студентів щодо специфіки саме сучасного стану розвитку людської цивілізації й набуття ними відповідного рівня філософської культури мислення й відповідних професійних компетенцій. Вивчення курсу «Філософія науково-дослідної та викладацької діяльності» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-філософської думки, із розмаїттям психолого-педагогічної проблематики сучасної освіти та вищої школи. EN: Work program of the discipline "Philosophy of scientific research and teaching activities" is developed by the curriculum of the course "Special sections of philosophy" of Masters’ Training according to educational and professional program on technical specialties ZNTU. The presentation focuses on deepening students' knowledge of the specifics of the state of development of human civilization and their acquisition of a corresponding level of philosophical culture of thought and appropriate professional skills. The study of the course "Philosophy of scientific research and teaching activities" presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national socio-philosophical thought, with a variety of psycho-pedagogical problems of modern education and higher education. RU: Рабочая программа разработана по учебной программе курса "Философия научно-исследовательской и преподавательской деятельности" для студентов-магистров технических специальностей ЗНТУ. Изложение материала сфокусировано на углубление знаний студентов про специфику современного состояния развития человеческой цивилизации и на приобретение ими соответствующего уровня философской культуры мышления и соответствующих профессиональных компетенций. Изучение курса "Философия научно-исследовательской и преподавательской деятельности" предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современной мировой и отечественной социально-философской мысли, с разнообразием психолого-педагогической проблематики современного образования и высшей школы.Item Робоча програма навчальної дисципліни "Філософія" для бакалаврів, спеціальність 073 "Менеджмент", освітня програма "Менеджмент в будівництві"(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга ВалериевнаItem Робоча програма навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» (з підготовки магістрів за спеціальністю 071 "Облік та оподаткування", освітня програма "Облік і аудит")(Запорізький національний технічний університет, 2018) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга ВалериевнаUK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills. RU: Изучение курса «Социальная ответственность» предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современной мировой и отечественной социально-экономической мысли, с разнообразием социальной проблематики современного бизнеса. Целью преподавания учебной дисциплины «Социальная ответственность» является формирование у студентов фундаментальных знаний по теории и практике социальной ответственности и соответствующих профессиональных компетенций.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» (з підготовки магістрів за спеціальністю 072 "Фінанси, банківська справа та оподаткування", освітня програма "Фінанси і кредит")(Запорізький національний технічний університет, 2018) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга ВалериевнаUK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills. RU: Изучение курса «Социальная ответственность» предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современной мировой и отечественной социально-экономической мысли, с разнообразием социальной проблематики современного бизнеса. Целью преподавания учебной дисциплины «Социальная ответственность» является формирование у студентов фундаментальных знаний по теории и практике социальной ответственности и соответствующих профессиональных компетенций.